جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

به گزارش انارما ، دوشنبه شب ۱۷خرداد ، اولین جلسه شورای شهر انار با حضور فرماندار جدید برگزار شد. در این جلسه ابتدا که رعیتی دادستان انار و حجت الالسلام حسینی نوه رئیس اداره اوقاف حضور داشتند محمدخادمی رئیس شورای شهر در خصوص مشکلات و خواسته های مردم انار گفت: چندنرخی شدن اجناس در مغازه […]

به گزارش انارما ، دوشنبه شب ۱۷خرداد ، اولین جلسه شورای شهر انار با حضور فرماندار جدید برگزار شد.

در این جلسه ابتدا که رعیتی دادستان انار و حجت الالسلام حسینی نوه رئیس اداره اوقاف حضور داشتند محمدخادمی رئیس شورای شهر در خصوص مشکلات و خواسته های مردم انار گفت: چندنرخی شدن اجناس در مغازه های شهر انار اعتراضات مردمی فراوانی را به همراه داشته است که یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل ، نبود نظارت از سوی مجمع امور صنفی و از طرفی نبود نمایندگی نهاد تعزیرات حکومتی در شهر انار می باشد که در این خصوص خواستار توجه ویژه فرماندار به پیگیری این مسئله هستیم.

IMG_9953

وی در ادامه به مشکلات پیش آمده بر سر راه شهرداری انار در راه احداث  پارک آبان در روبروی ارگ ساسانی و احداث خیابان های جدید در  شهر انار گفت: با شروع کار در این بخش ها ،افرادی مدعی مالکیت میشوند و از طرفی ابهام وقف بودن زمین ها نیز  مطرح میشود که از دادستان و رئیس اداره اوقاف میخواهیم در راه رفع این مشکلات با شهرداری انار همکاری داشته باشند چرا که با وجود موقعیت جغرافیایی بسیار ویژه محل احداث پارک آبان انار ، می طلبد این منطقه هرچه سریعتر زیباسازی شود.

در ادامه شهردار انار نیز با اشاره به طرح جامع تفصیلی شهر انار گفت: امکان ساخت و ساز مسکن از سمت کمربندی انار دیگر وجود ندارد و از این رو محوریت توسعه و مسکن سازی بیشتر در اطراف امامزاده محمدصالح (ع) و بها آباد انار متمرکز خواهد بود.

IMG_9941

وی به مشکلات ایجاد شده در بحث احداث پارک آبان انار در تملک اراضی آن منطقه اشاره کرد و گفت: خواستار حمایت و پشتیبانی دادستان انار از تصمیمات شهرداری در این زمینه هستیم.

سیدضیاالدین طباطبایی فرماندار انار نیز در این جلسه ابتدا ضمن تقدیر از برگزاری همایش انار۱۴۰۴ تصریح کرد: گردهمایی انسان های فرهیخته از سراسر کشور که مایه افتخار شهرستان انار هستند شایسته تقدیر است و انتظار میرود تصمیمات اتخاذ شده در آن همایش تا رسیدن به مرحله اجرا پیگیری شود.

IMG_9934

وی در خصوص نبود نمایندگی تعزیرات حکومتی در انار گفت: در جلسه ای که در روز سه شنبه ۱۸خرداد برگزار میشود بر سر این موضوع و نظارت جدی بر اجناس عرضه شده در فروشگاه های شهر انار تاکید خواهیم کرد.

فرماندار انار افزود: برای جذب نیروی مستقل تعزیرات حکومتی با حریری رئیس اداره صنعت و معدن رفسنجان مکاتبه خواهم داشت.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی