جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

ر بمناسبت هفته دولت و فرارسیدن سالروز ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار تجلیل شد…

به گزارش انارما  ، ششم شهریور بمناسبت هفته دولت و فرارسیدن سالروز ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک طی جلسه ای باحضور طباطبائی سرپرست فرمانداری انار و محسن بیجامی سرپرست بیمه سلامت از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار تجلیل شد.

در این مراسم سرپرست فرمانداری انار ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک از تلاش خستگی ناپذیر مجموعه شبکه بهداشت اعم از پزشکان و کارکنان این مرکز تشکر و فعالیتهای آنها را موجب رضای خداوند و رضایت مردم دانست.

وی در این مراسم اظهار داشت: به لطف پروردگار با همت دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان شهرستان انار اقدامات خوبی انجام شده و در این خصوص با حمایت خیرین گرانقدر شهرستان نیز شبکه بهداشت و درمان انار هم اکنون فعالیت مطلوبی دارد که این جای تشکر و قدردانی دارد و امید است با پیگیریهایی که در حال انجام است ساختمان بیمارستان نیز در اسرع وقت آماده و برای مردم قابل استفاده شود که در این رابطه نیز از طریق دولت و هم از طریق نماینده مردم انار در مجلس  پیگیریهایی انجام شده و قولهای مساعدی از طرف وزارت محترم علوم پزشکی داده شده است.

در  این مراسم طباطبایی روز پزشک را به پزشکان متعهد شهرستان تبریک گفت و با اهداء لوح تقدیر از ایشان تقدیر نمودند.

در ادامه پزشکان و پرسنل شبکه بهداشت به بیان پیشنهادات و نظرات خود پیرامون مسائل بهداشت و درمان شهرستان پرداخته و سرپرست فرمانداری انار نیز قول پیگیری دادند.

لازم بذکر است که به گفته برجی ریاست شبکه بهداشت و درمان انار این شبکه در شهرستان دارای ۵ مرکز بهداشت ، ۱۴ خانه بهداشت ،اورژانس ،بخشهای بستری و کلینیک و … می باشد که در سال گذشته ۱۶۰ هزار مراجعه به این مراکز ثبت شده است.ContentImages_26488  ContentImages_26486

ContentImages_26487

ContentImages_26489

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی