جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

پیش از ظهر دیروز چهارشنبه دیبا کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بصورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از اداره ورزش و جوانان شهرستان انار بازدید کرد…

پیش از ظهر دیروز چهارشنبه دیبا کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بصورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از اداره ورزش و جوانان شهرستان انار بازدید کرد.

به گزارش انارما ، در این بازدید که تنها حسین صالحی در اداره حضور داشت ، کلانتری دلیل غیبت خواجه پور را پرسید که گفته شد خواجه پور بدلیل حضور در همایشی در رفسنجان در اداره حضور ندارد.

وی همچنین سوالاتی را در مورد تعداد کارمندان ، وضعیت هیئت فوتبال انار و ساختمان اداره ورزش و جوانان انار پرسید و سپس انار را ترک کرد.

پیش بینی میشود با توجه به اعتراضات ورزشکاران و مسئولین به ساعات حضور خواجه پور رئیس اداره وررزش و جوانان انار در این اداره ، سرپرست اداره کل ورزش کرمان بصورت سرزده از انار بازدید کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری محل شنبه 17 سپتامبر 2016 - 3:41 ب.ظ

خواجه پور تودئع باید گردد…

یه ورزشکار شنبه 17 سپتامبر 2016 - 3:45 ب.ظ

ممنون از خانم دیبا کلانتری لطفا در خصوص ورزش شهرستان نیز تجدید نظری داشته باشید وپیگیر ورزش شهرستان باشیدباتوجه به اینکه شهرستان انار از زبده ورزشکاران و مدال آوران کشوری نیز حضور دارند ولی مسئولین نسبت به آنها بیتوجهی میکنن و زیر سایه بی توجهی آنها دنبال امید پیروزی و سرافراز کردن نتنها شهرستان بلکه استان و کشور هستند.تشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی