شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

مراسم تقدیر از خدمات محمد یعقوبی مدیر اسبق اداره منابع آب شهرستان و معارفه محمد زین الدینی در شهرستان انار برگزار گردید.

مراسم تقدیر از خدمات محمد یعقوبی مدیر اسبق اداره منابع آب شهرستان و معارفه محمد زین الدینی در شهرستان انار برگزار گردید.

به گزارش “انارما“صبح سه شنبه ۶ مهرماه طی مراسمی باحضور فرماندار انار،امام جمعه موقت،مهندس سالاری معاون اداری مالی شرکت آب و فاضلاب استان ،مهندس چرخ انداز رئیس و مسئولین آبفا رفسنجان و تعدادی از مسئولین ادارات از خدمات محمد یعقوبی تقدیر و تجلیل و محمد زین الدینی بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهر انار معرفی گردیدند.

فرماندار انار ضمن تشکر از زحمات یعقوبی در زمان تصدی سمت مدیریت منابع آب شهرستان انار به بیان مسائل و مشکلات پیرامون جلوگیری از هدر رفت منابع آب زیر زمینی و راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی بحران آب  اشاره نمودند و در ادامه نیز طباطبائی فرماندار شهرستان انار در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف آب سخنانی را ایراد نمود .

همچنین محمد زین الدینی ضمن تشکر از محمد یعقوبی ،با توجه به بازنشستگی وی ابراز امیدواری کرد که با سعی و تلاش و همکاری امور منابع آب انار و مسئولین قضایی و انتظامی این شهرستان گام بلندی در جهت احیای منابع آب زیر زمینی  و جلوگیری از هدر رفت آن برداشته شود .

در پایان نیز ضمن تقدیر از محمد یعقوبی لوح تقدیری به پاس خدمات ایشان به وی اهداء گردید .

contentimages_30111

contentimages_30113

contentimages_30112

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا سه‌شنبه 27 سپتامبر 2016 - 7:29 ب.ظ

باسلام
لطفابیوگرافی زین الدینی رابنویسیدتابهتربشناسیمیشون.تشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی