شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 11 May 2024

به گزارش ” انارما”  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبح روز “شنبه ۱۰ مهرماه”با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید. فرمانده انتظامی شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا بیان داشت:به تناسب شرایط در دوره زمانی، مفهوم […]

به گزارش ” انارما”  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبح روز “شنبه ۱۰ مهرماه”با حضور امام جمعه امینشر ، فرماندار انار،فرمانده هان نیروی نظامی و انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات برگزار گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا بیان داشت:به تناسب شرایط در دوره زمانی، مفهوم امنیت و نحوه مشارکت افراد دچار تحول می شود.

“سرهنگ غضنفری” در بیان اهمیت و جایگاه امنیت در قران اظهار داشت:براساس اعلام نظرکارشناسان ۶۰۰آیه در خصوص مفهوم امنیت در مصادیق و مفاهیم مختلف که بر امنیت فرد و اجتماع اثرگذار می باشد در قران مجید ذکر شده است  و این در حالی است که آیات مشهود به آیات الاحکام ۵۰۰مورد می باشد که خوداهمیت و جایگاه امنیت را در برترین آموزه دینی مسلملنان قران کریم می رساند.

“غضنفری” خاطر نشان کرد: تغییرات مداوم اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،تکنولوژی و … در تعیین تعریف امنیت و چگونگی تامین آن و راههای پیشگیری از جرائم را همواره دچار تنوع و تکثر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد:جابجایی قسمتی از جرائم از محیط فیزیکی به محیط مجازی و اضافه شدن برخی مصادیق مجرمانه و نهایتا تغییر ماهیت تعدادی از جرائم، پلیس و جامعه را در مقابل شرایطی قرار داده است که بایستی بر اساس دیدگاه مشترک و با برنامه ای با مشارکت همه نهادهای مسئول و مردم  ،ظرفیتهای پیشگیری،مقابله و بازدارندگی را بیش از گذشته تقویت کنند.

فرمانده انتظامی انار در پایان ضمن یاداوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امنیت موجود در دیدار با هیئت دولت و تبیین آن به عنوان یکی از اولویت های هفت گانه حاکمیت خواهان ،توجه جدی مسئولان و مردم به این مهم و عدم غفلت در این خصوص خواستار شد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی