یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

فرماندار انارگفت؛باتوجه به اعلام مرکز آمار متاسفانه باوجود برگزاری جلسات متعدد و اطلاع رسانیهایی که از طریق رسانه های شهرستان انجام شده مشارکت مردم انار علی الخصوص در پاره ای از روستاها مطلوب نمی باشد.

فرماندار انارگفت؛باتوجه به اعلام مرکز آمار متاسفانه باوجود برگزاری جلسات متعدد و اطلاع رسانیهایی که از طریق رسانه های شهرستان انجام شده مشارکت مردم انار علی الخصوص در پاره ای از روستاها مطلوب نمی باشد.

به گزارش”انارما”  ستاد اجرای سرشماری شهرستان انار ۱۹ مهر ماه شورای اداری شهرستان انار به ریاست طباطبائی فرماندار انار ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و ائمه جمعه کلیه روسای ادارات شهرستان،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با دستور کار سرشماری نفوس و مسکن و همچنین برنامه ریزی ایجاد موکب کربلا  برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار انار پس از تاکیدات ائمه محترم جمعه موقت انار و امین شهر در خصوص لزوم مشارکت بیشتر مردم در سرشماری ، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به گزارش وضعیت مشارکت در سرشماری ارسالی از سازمان برنامه بودجه استان (به تفکیک شهرها و روستاهای شهرستان) اشاره نموده و ضمن ابراز  نارضایتی از عدم مشارکت کافی بعضی از روستاها از شوراها و دهیاریها خواستند تا در این خصوص نهایت همکاری و تعامل را با ستاد داشته باشند.

 .وی در این خصوص گفت کسانی که به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵شرکت کنند، به قید قرعه از جوایز ارزنده مرکز آمار ایران نیز بهره مند می شوند و تاکید سازمان مدیریت و مرکز آمار ایران نیز بر ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری توسط خانواده‌هاست

فرماندار انار افزود با توجه به اعلام مرکز آمار به یکی از مدارسی که بالاترین کد رهگیری یعنی بیش از ۳۵ درصد کد رهگیری دانش آموز ثبت نامی در سرشماری را ارسال نماید از طرف مرکز آمار ده میلیون ریال جایزه داده خواهد شد.
لازم بذکر است که باتوجه به اعلام مرکز آمار متاسفانه باوجود برگزاری جلسات متعدد و اطلاع رسانیهایی که از طریق رسانه های شهرستان انجام شده مشارکت مردم انار علی الخصوص در پاره ای از روستاها مطلوب نمی باشد.
روستاهایی مانند محمد آباد ساقی ،قربان آباد و احمد آباد به نسبت جمعیت روستا بیشترین مشارکت را داشتند و روستاهای نصرت آباد ،تراب آباد و مهدی آباد امین کمترین مشارکت را داشته اند که فرماندار از دهیاران و شوراهایی که بیشترین مشارکت را داشتند تشکر نمودند.
وی همچنین از ادارات ،شهرداران و دهیاران و کلیه مسئولین خواستند تا تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در سرشماری اینترنتی از کارکنان ،مراجعان و مردم بعمل آورند.

وی در ادامه با توجه به اظهارات سرهنگ تقی زاده و حسین اکبری در خصوص موارد و اقلام مورد نیاز جهت راه اندازی موکب شهرستان انار در کربلا بمناسبت اربعین حسینی از مسئولین و خیرین خواستند تا در صورت تمایل ضمن اطلاع رسانی به همدیگر در جهت تامین مایحتاج این موکب مساعدت کنند.

لازم بذکر است که با توجه به صحبتهای اکبری این موکب برای ۱۰ روز تعداد ۶۰ هزار وعده غذایی اعم از (۲۰۰۰ وعده هرروز صبحانه،۲۰۰۰ وعده شام و ۲۰۰۰ وعده ناهار) باید آماده نماید که باتوجه به برآوردی که از طرف کارشناسان انجام شده حدود ۱۲۵ میلیون تومان نیاز است که مردم در صورت تمایل می توانند در این امر خیر مشارکت نمایند.

لازم بذکر است که بعضی از مسئولین حاضر در جلسه از قبیل کمیسیون بانوان فرمانداری و شورای اسلامی ده رئیس جهت مشارکت در این امر خیر قسمتی از این اقلام را تقبل نمودند.

 contentimages_31435

contentimages_31438

contentimages_31440

contentimages_31436

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی