شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

 جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش “انارما” جعفر کافی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۶۸ مورد مراجعه جهت خدمات دامپزشکی در این شهرستان انجام شده است. اقدامات بهداشتی – دامپزشکی انجام شده در این شهرستان شامل کالبدگشائی، معالجات بالینی، عملیات مامائی، تشخیص آبستنی، جراحی و برداشت نمونه آزمایشگاهی انجام شد

وی در ادامه افزود: این تعداد مراجعه شامل بیش از ۱۰۰۰ مورد معالجه و درمان دام سبک و سنگین، ۱۲۴۰۰۰ مورد معالجه و درمان طیور، ۳۷ مورد جراحی دام سبک و سنگین و ۴۷ مورد عملیات مامائی انجام شده است.

جعفر کافی در پایان با بیان اینکه در برخی موارد برای درمان نیاز به انجام کالبدگشائی دام و طیور تلف شده می باشد ادامه داد که از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۰ مورد کالبدگشائی دام و طیور در مرکز درمانی دامپزشکی شهرستان انار صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سهراب سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 11:00 ب.ظ

چرادامپزشکی باسگهای که روز وشب توشهرک سجادیه جولان میدهند برخوردنمیکنه تازه توخونه هم چندین سگ نگه میدارند

شاهین سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 11:02 ب.ظ

راست میگن شبههازسروصدای سگها نمیشه بخوابیم اگه ادرس دقیق هم میخوای میفرستم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی