شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 11 May 2024

فرماندارانار:خوشبختانه به حول و قوه الهی عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می باشند و ما هم از طرق مختلف با مذاکراتی که طی چند ماه گذشته در استان انجام داده ایم پیگیر حل مشکل معارض و گره چندین ماهه این کمربندی بودیم.

فرماندارانار:خوشبختانه به حول و قوه الهی عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می باشند و ما هم از طرق مختلف با مذاکراتی که طی چند ماه گذشته در استان انجام داده ایم پیگیر حل مشکل معارض و گره چندین ماهه این کمربندی بودیم.

به گزارش” انارما” صبح امروز ۱۱ آبانماه طی جلسه ای در کارگاه جهاد نصر در شهرستان انار پیشرفت فیزیکی و معارض تقاطع پل کمربندی انار باحضور فرماندار انار ،پیمانکار پروژه،راه و شهرسازی و با دعوت از مهندس اشرفی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان پیگیری شد.

در این جلسه که معاون برنامه ریزی فرمانداری ،مدیر عامل شرکت آبادگران رفاه(پیمانکار پروژه) ،مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت این اداره کل نیز حضور داشتند ، طباطبائی فرماندار انار ضمن خیر مقدم به حضار گفت : خوشبختانه به حول و قوه الهی عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می باشند و ما هم از طرق مختلف با مذاکراتی که طی چند ماه گذشته در استان انجام داده ایم پیگیر حل مشکل معارض و گره چندین ماهه این کمربندی بودیم که بحمدالله با مساعدت و همکاری اداره کل راه و شهرسازی انشاالله در حال انجام است .

وی ضمن تشکر از مسئولین وزارت راه و شهرسازی و شرکت جهاد نصر و شرکت آبادگران رفاه از آنها خواستند تا با دلگرمی بیشتر این عملیات عمرانی را به سرانجام برسانند.
در ادامه مهندس برخورداری مشاور این پروژه درخصوص پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح  شمع کمربندی انار گفت : از مجموع پایه های روگذر، ۱۳ شمع مربوط به پایه های روگذر  و مابقی شمعها مربوط به ۴ پل زیرگذر و دیواره های حائل این پروژه می باشند که از مجموع کل آنها ۱۶ شمع دیگر باقی مانده است و حفاری آنها که تمام شود پیمانکار شروع به اجرای دال (سقف پل) خواهد نمود.

وی افزود پیمانکار هم اکنون در حال نصب تیرهای پل روگذر است و باتوجه به هماهنگی هایی که با مسئولین شهرستان بعمل آمده پس از رفع معارض موجود (جابجایی فیبر نوری و انحراف مسیر تردد) کار حفاری ۱۶ شمع نیز تکمیل خواهد شد.
در این جلسه همچنین مشکل زمین یکی از مالکان که در مسیر کمربندی واقع بود نیز مطرح و باتوجه به راهکارهای بیان شده توسط مدیر امور املاک و حقوقی راه و شهرسازی در روزهای آتی حل خواهد شد. فرماندار انار در پایان افزود ما از ابتدای کار خود بصورت مداوم حل مسئله تقاطع کمربندی انار را در دستور کار داشته و خواهیم داشت و امید است مسئولین دیگر نیز در میدان عمل به تسریع در اجرای این پروژه کمک نمایند تا ضمن ذخیره اجر و پاداش در پیشگاه خداوند متعال موجب رفاه حال مردم و حل این مشکل(کمربندی انار) شوند و از خطرات احتمالی که در این مسیر برای خودروهای عبوری و مردم وجود دارد جلوگیری نمایند.

photo_2016-11-01_18-32-21

contentimages_33437

photo_2016-11-01_18-32-33

photo_2016-11-01_18-32-26

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی علی چهارشنبه 2 نوامبر 2016 - 7:47 ق.ظ

در اینجا جا در از زحمات جناب اقای محمد خادمی فرماندار سابق تشکر کرده شود در دو سالی که پر انار بود کارهای عمرانی زیادی از جمله در روستاها و مجوز و ساخت بیمارستان جدید و پل تقاطع غیر هم سطح و شهرک های صنعتی انشالله در هر کجا هستن موفق باشند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی