یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به سرشماری ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری تاکنون گفت: زمان سرشماری نفوس و مسکن تا پایان روز دوشنبه اول آذرماه تمدید شد.

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به سرشماری ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری تاکنون گفت: زمان سرشماری نفوس و مسکن تا پایان روز دوشنبه اول آذرماه تمدید شد.

به گزارش «انارما»؛ بامیدعلی پارسا رئیس مرکز آمار در گفت و گو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر گفت: بنا به درخواست برخی از استانها خصوصا مراکز استانها زمان سرشماری نفوس و مسکن تا روز دوشنبه اول آذرماه تمدید شد.

وی در ادامه افزود: تاکنون ۹۷ درصد کل ساکنین ایران بالغ ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر سرشماری شده اند.

رئیس مرکز آمار ایران در خصوص افرادی که از آمارگیری جا مانده اند بیان کرد: افرادی که غایب بودند می توانند به صورت اینترنتی و با کد سرشماری به سایت سرشماری نفوس و مسکن مراجعه کنند و با تماس تلفنی اطلاعات خود را ارائه دهند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

اناری جمعه 18 نوامبر 2016 - 11:55 ب.ظ

بصورت اینترنتی وباکدسرشماری به سایت سرشماری نفوس ومسکن مراجعه کنندوباتماس تلفنی اطلاعات خود را ارائه دهند. لطفاراهنمایی کنید.اگه ثبت نام نکرده باشیم که کد نداریم. منظورچه کدی را واردکنیم وچطوری. ممنون

سردبیر شنبه 19 نوامبر 2016 - 8:38 ق.ظ

با سلام و عرض ادب/
در صورتی که قبلا در سرشماری اینترنتی شرکت کرده و کد آماری دریافت نموده‌اید و همچنین در زمان مراجعه‌ی مأمور حضور نداشته‌ اید ازطریق کارت اطلاعیه‌ی خانوار غایب، کد غایب دریافت کرده‌اید.
لطفا به سامانه سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ به نشانی: https://www.sarshomari95.ir/ مراجعه کنید .

اناری شنبه 19 نوامبر 2016 - 9:28 ق.ظ

باسلام واحترام متقابل. ازمدیریت محترم سایت متشکرم. ممنون.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی