شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | Saturday 25 May 2024

در پی درگذشت پدر شهید بزرگوار و ذاکر اهل‌بیت(ع) مرحوم علی اکبر ابولی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر انار این ضایعه را به همشهریان، هیئت های مذهبی ، مداحان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

در پی درگذشت پدر شهید بزرگوار و ذاکر اهل‌بیت(ع) مرحوم علی اکبر ابولی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر انار  این ضایعه را به همشهریان، هیئت های مذهبی ، مداحان و خانواده  آن مرحوم تسلیت گفتند.

به گزارش ” انارما” در پی درگذشت پدر شهید بزرگوار و ذاکر اهل‌بیت(ع) مرحوم علی اکبر ابولی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر انار  این ضایعه را به همشهریان، هیئت های مذهبی ، مداحان و خانواده  آن مرحوم تسلیت گفتند.

مداحان همواره مورد عنایت ائمه اطهار(ع) بوده‌اند وقطعا همین عنایت ویژه باعث شده تا توفیق بزرگ مدیحه سرایی وذکر اهل‌بیت(ع) نصیب آنان شود و ذاکران اهل‌بیت(ع) بواسطه عشق وارادت و اخلاصی که در مراسم اهل‌بیت(ع) دارند یاد و نامشان در اذهان مردم زنده می‌ماند.

 مرحوم علی اکبر ابولی پدری بود که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم .

شهرداری و شورای اسلامی شهر انار مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت دارد. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسن یکشنبه 4 دسامبر 2016 - 9:32 ق.ظ

شهرداری وشورای شهر خواب بودند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی