شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | Saturday 25 May 2024

فرماندار انار به اتفاق تنی چند از مسئولین باحضور در روستای شاهم آباد با مردم متدین و شریف این روستا دیدار و از نزدیک مستمع نظرات و پیشنهادات این عزیزان بودند… .

 فرماندار انار به اتفاق  تنی چند از مسئولین باحضور در روستای شاهم آباد با مردم متدین و شریف این روستا دیدار و از نزدیک مستمع نظرات و پیشنهادات این عزیزان بودند... .

به گزارش ” انارما” به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار روز گذشته در آخرین روز از فصل پاییز ، طباطبائی فرماندار انار به اتفاق بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین باحضور در روستای شاهم آباد با مردم متدین و شریف این روستا دیدار و از نزدیک مستمع نظرات و پیشنهادات این عزیزان بودند.

فرماندار انار در ابتدا باحضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام نموده و در ادامه در مسجد این روستا با امام جماعت ،دهیار ،اعضای شورا،خانواده های معظم شهدا و اهالی این روستا دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه مسائل مختلفی از روستای شاهم آباد شامل پیگیریهای انجام شده جهت استقرار آتش نشانی در یکی از روستاهای ۸ قریه، مسائل مربوط به کشاورزی و آبیاری ،اشتغالزایی ،قالیبافی و اقتصاد مقاومتی، استفاده از دفترچه های بیمه روستایی و حل مشکلات آن،روشنایی معابر از جمله جاده شاهم آباد به لطف آباد ،تهیه وسائل ورزشی مورد نیاز جوانان ،تعویض شبکه آب آشامیدنی روستا،لزوم نصب یک دستگاه خودپرداز و… مطرح و پیرامون آن فرماندار انار راهکارهایی ارائه و قول پیگیری دادند.

در ادامه فرماندار انار به اتفاق بخشدار و اعضای شورا از نقاط مختلف روستا (گلخانه در حال تخریب آقای رفیعی، دیدار با مالک اتوبوس آتش گرفته، دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام علی اکبری ،مرتضوی و طباطبائی و…)  دیدار نمودند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی