جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در روستاهای شهرستان انار افتتاح شد… به گزارش انارما ، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه و در اولین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور ائمه جمعه انار و امین شهر، طباطبائی فرماندار انار و تنی چند از مسئولین شهرستان و مردم […]

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر چندین طرح عمرانی و کشاورزی در روستاهای شهرستان انار افتتاح شد…

به گزارش انارما ، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه و در اولین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور ائمه جمعه انار و امین شهر، طباطبائی فرماندار انار و تنی چند از مسئولین شهرستان و مردم چندین طرح عمرانی روستایی و کشاورزی در شهرستان انار افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی روستای صفائیه به متراژ ۴۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه مسئولین با حضور در روستای گلشن پروژه گلخانه ۸۶۵۰ متر مربعی (آقای کشتاور) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال (مشارکتی بخش خصوصی و اخذ تسهیلات) افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه پروژه عمرانی زیر سازی و آسفالت خیابانهای روستای گلشن به متراژ ۲۶ هزار متر مربع که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی آماده شده بود به بهره برداری رسید.
همچنین در این مراسم حسینیه شهرک رزمندگان گلشن نیز که با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال توسط خیر گرانقدر حاج علی جدیدی و همسر مکرمه ایشان ساخته شده بود نیز مورد افتتاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

گلشنی جمعه 3 فوریه 2017 - 4:05 ب.ظ

خیلی خیلی ای ولا داره احسنت به این شجاعت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی