سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 14 May 2024

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) برگزار شد…

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) برگزار شد.

به گزارش انارما، شنبه ۷اسفند مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان انار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار با تقدیر از تلاش های های صورت گرفته گفت: از تمامی کسانی که با تلاش شبانه روزی خود در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند تشکر میکنم .

وی با تمجید از جایگاه والای قرآن در نزد مردم انار گفت: وجود بیش از ۵۰حافظ کل قرآن کریم در انار حکایت از فعالیت مستمر و شایسته تحسین موسسات قرآنی شهرستان می باشد.

در ادامه سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار خدمت در راه اشاعه فرهنگ قرآنی را یک نعمت الهی دانست و گفت:همه ما باید این نعمت الهی را قدر بدانیم .

وی افزود: باید تلاش کنیم تا قرآن مهجور نماند چرا که پیامبر در روز قیامت از مهجوریت قرآن در نزد قوم خودش نیز شکایت می کند.

فرمانده سپاه انار تصریح کرد: قرآن باید سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد و در زندگی روزمره خود به آن عمل کنیم چرا که آیات نورانی قرآن در همه زمینه ها و اعم از مسائل فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی برای ما پندآموز می باشد.

این مراسم با اجرای سرود و همخوانی و همچنین اهدای لوح به دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه ادامه یافت.

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی