یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

فرمانده انتظامی انار از شناسایی و انهدام یک باند سارقین موتورسیکلت و کشف ۱۳فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش انارما ، سرهنگ غضنفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان و شکایت تعدادی از مالباختگان مبنی بر وقوع سرقت،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران آگاهی با انجام اقدامات پلیسی،یک باند۷نفره سارق موتورسیکلت غیربومی را شناسایی و در طی چندین عملیات جداگانه دستگیر نمودند.
غضنفری تصریح کرد:متهمان غیربومی در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند که در تحقیقات تخصصی پلیس و جمع اوری ادله و شواهد لازم،به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی بابیان اینکه طرحهای مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت،گفت:شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و دقت درنگهداری از اموال خود و به ویژه موتورسیکلت ها که اغلب بدون قفل و حفاظ در ساعات مختلف شبانه روز در معابر و خیابانهای شهر رها می گردند زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند و موارد مشکوک را به۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی