جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

کمبود آرد در برخی نانوایی های شهر انار ، در اوج مرحله تعطیلات نوروزی، منجر به آن شده تا شماری از واحدهای نانوایی به حالت نیمه تعطیل درآید.

به گزارش ” انارما ” بسیاری از نانوایی های شهر انار به دلیل کمبود آرد ناشی از کسر سهمیه و نابسامانی در سامانه توزیع، به صورت نیمه فعال کار می کنند و صف های طولانی مقابل نانوایی ها این روزها اعتراض هایی را به همراه داشته است.

از طرفی خود نانوایان نیز به جرگه معترضان پیوسته اند و تقصیر ها را به گردن کاهش آرد و سهمیه بندی آن می اندازند و به گفته نانوایان، تصمیم‌های بی‌مورد سازمان غله در  خصوص کاهش سهمیه روزانه آرد، سبب ایجاد صف‌های طولانی درمقابل نانوایی‌های این شهرستان شده است.

یک منبع آگاه که خواست نامش در خبر ذکر نشود به ” انارما ” اظهار کرد: نابسامانی موجود در سامانه ارایه آرد نیز که از چند روز گذشته ظاهر شده بر این روند تاثیر منفی گذاشته و برخی از نانوایی ها موفق به خرید آرد مورد نیاز خود نشده اند و متولی اصلی توزیع آرد را اداره صنعت، معدن، تجارت و فرمانداری انار را صرفا ناظر بر این روند عنوان کرد.

در آستانه اوج فعالیت نانوایان  و حجم زیاد مسافران تقاضا برای دریافت نان افزایش یافته و با کاهش سهمیه علاوه بر کم شدن زمان پخت، صف های طولانی نیز برای خرید نان در مقابل نانوایی ها تشکیل شده است ازاین اتفاق می طلبد مسئولین شهرستان قبل از هرگونه تصمیم گیری و اجرای طرح در این حوزه، تمامی جوانب امر سنجیده شده و برنامه ریزی های اصولی در روند تامین، توزیع و نظارت این مقوله را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی