جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

حجت الاسلام منتظری گفت : جوانان و نوجوانان، کانون های فرهنگی، پایگاه های بسیج ،متولیان مساجد و هیئت های مذهبی ، بازاریان و اصناف خود را برای برگزاری جشن های باشکوه نیمه شعبان آماده نمایند

به گزارش ” انارما ” ؛  ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر انار گفت : فرهنگ انتظار در طول تاریخ همیشه زمینه ساز مبارزات مردمی و انقلابی جهان بوده که در قرن معاصر انقلاب اسلامی ایران نمونه ای از آن می باشد و تشکیل نظام جمهوری اسلامی یکی از مقدمات حرکت عظیم تاریخی حضرت ولی عصر(عج) است و هر اقدامی در جهت استقرار عدالت ، یک قدم به سمت تحقق هدف والای ظهور امام زمان (عج) می باشد.
منتظری همچنین راه عمل کردن به قرآن را بدان معنی دانست که ایستادگی در مقابل طاغوت ها و تحمل سختی ها و جانفشانی ها ، فشار اقتصادی و محاصر اقتصادی است که سرانجام آن پیروزی است .
حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد  در دهه تکریم و تعظیم مساجد، کانونهای فرهنگی و پایگاههای بسیج و متولیان محترم، مساجد را برای روزه داران آماده و مهیا نمایند .
وی در ادامه گفت : در ۴۰ سال گذشته مساجد به عنوان بهترین مکان برای اعتکاف هزاران جوان، محل بسیج نیروهای مردمی ، اردوهای جهادی، جهاد سازندگی و بسیج سازندگی بوده است و  شهیدان انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم، تربیت شدگان مساجدند.
امام جمعه انار بیان کرد حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطر گروه های تروریستی به ویژه داعش را از کشورهای اسلامی کوتاه و مانع تجزیه کشورهای اسلامی توسط تروریست‌ها شد.
وی همچنین در ادامه گفت جوانان و نوجوانان، کانون های فرهنگی، پایگاه های بسیج ،متولیان مساجد و هیئت های مذهبی ، بازاریان و اصناف خود را برای برگزاری جشن های باشکوه نیمه شعبان آماده نمایند.
در پایان امام جمعه انار خاطر نشان کرد : به لطف الهی باران پر خیر و برکتی در شهرستان انار نازل شد و با حضور همه مردم و مسئولین از خسارات احتمالی به شهرها و روستاها جلوگیری به عمل آمد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی