شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 11 May 2024

حجت الاسلام منتظری در مراسم گرامیداشت روز پزشک گفت:حضور بیش از ۶۰ پزشک در تخصص های مختلف پزشکی در شهرستان انار نسبت به قبل از انقلاب اسلامی که فقط یک یا دو پزشک هندی بیشتر نداشتیم، موجب افتخار و مباهات است.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در مراسم گرامیداشت روز پزشک ، داروساز و کارمند گفت : جایگاه علم پزشکی از رتبه بالایی برخوردار است؛ چرا که فلسفه سایر علوم، بهره‌مندی انسان از مواهب و نعمت‌های زندگی است، ولی هدف از علم پزشکی سلامت جسم و جان انسانهاست.

وی افزود : امام باقر(ع) می‌فرماید: «بدان که هیچ دانشی به اندازه جستن سلامت مهم نیست، و هیچ سلامتی به اندازه سلامتی دل (روح) نیست.

امام جمعه انار افزود: حضور بیش از ۶۰ پزشک در تخصص های مختلف پزشکی در شهرستان انار نسبت به قبل از انقلاب اسلامی که فقط یک یا دو پزشک هندی بیشتر نداشتیم، موجب افتخار و مباهات است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت : قبل از شهرستان شدن انار ، فقط یک بیمارستان بدون حصار و بدون امکانات لازم را داشتیم . ولی به برکت شهرستان شدن علاوه بر تجهیز بیمارستان و کلینیک مرحوم امین دهها مراکز بهداشتی و درمانی و بیش از ۶۰ پزشک در تخصص های مختلف را داریم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی