دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

 نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی “سلام” به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی بروزرسانی شد به گزارش انارما ؛ انتخاب “سلام “اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید می باشد و نسخه بروز رسانی این شبکه اجتماعی با طراحی و امکانات متفاوت رونمایی شد. ?نرم افزار “سلام ” شامل تمامی امکانات […]

 نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی “سلام” به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی بروزرسانی شد

سلام ۳

به گزارش انارما ؛ انتخاب “سلام “اقدامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید می باشد و نسخه بروز رسانی این شبکه اجتماعی با طراحی و امکانات متفاوت رونمایی شد.
?نرم افزار “سلام ” شامل تمامی امکانات شبکه های اجتماعی و مهم تر اینکه یک نرم افزار کاملا ??ایرانی ?? می باشد

سلام ۲

در ادامه قصد معرفی نرم افزار پیام رسان و تماس رایگان salam را برای شما کاربران و همراهان رسانه جوان موبایل داریم. برنامه اندرویدی که توسط گروهی از برنامه نویسان ایرانی تولید شده است و با پشتیبانی از سرورهای قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون تلگرام ، وایبر , واتس اپ و .. را دارا می باشد.
سلام یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از “سلام”ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است.

دانلود نسخه جدید “سلام”

به کانال خبرنامه انارما در “سلام” بپیوندید

✅ همچنین می توانید با مراجعه به سایت salamup.ir یا ارسال عدد ۵ به سامانه ۱۰۰۰۵۸۶۸ لینک دانلود آخرین نسخه سلام را دریافت نمائید.

دیدگاه کاربران

نگار پنج‌شنبه 26 می 2016 - 12:46 ق.ظ

جالبه.هم اینستا گرام هم کانال میشه راه بندازیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی