جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل با مشکلات اعتباری مواجه است، گفت: هدف و تلاش مسئولان فرهنگی استان کرمان…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل با مشکلات اعتباری مواجه است، گفت: هدف و تلاش مسئولان فرهنگی استان کرمان به صحنه آوردن اهالی فرهنگ و هنر، نخبگان و موثران فکری و فرهنگی جامعه است.

به گزارش  انارما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرشیدفلاح در جلسه شورای اداری این اداره کل، اظهارکرد: فرصت تاریخی برای حضور نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر فراهم شده است.

images

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، افزود: هنرمندان و نخبگان فکری و فرهنگی سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و باید از وجود، اندیشه، توان هنری و فکری آنها در اصلاح فرآیندهای دارای ضعف، ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری جامعه و در نهایت ایجاد جامعه‌ای سالم، پرنشاط و پرانرژی و هدفمند استفاده کنیم.

فلاح با بیان اینکه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برای کیفیت نیروی انسانی، توانمندی قابل ملاحظه‌ای وجود دارد، خاطرنشان کرد:مهمترین مشکل ما اعتبارات است و باید در این زمینه با توجه به گستردگی استان و وجود مشکلات فرهنگی راهکاری اندیشیده شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی