پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان انار، فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک دستگاه پراید سرقت شده از استان کردستان در کمتر از ۴ روز از وقوع سرقت در عملیات ماموران پاسگاه بیاض خبر داد. سرهنگ”صادق نیک نفس”در تشریح خبر گفت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پاسگاه […]

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان انار، فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک دستگاه پراید سرقت شده از استان کردستان در کمتر از ۴ روز از وقوع سرقت در عملیات ماموران پاسگاه بیاض خبر داد.

سرهنگ”صادق نیک نفس”در تشریح خبر گفت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پاسگاه انتظامی بیاض،گشت زنی های مستمر و هدفمند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران هنگام گشت زنی یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را که‌ قصد عزیمت به شهرستان‌های جنوبی را داشته کشف کردند.

سرهنگ نیک نفس بااشاره به سرقت خودروی مذکور در ۱۷ فروردین امسال از یکی شهرستان‌های استان کردستان و کشف آن در دهستان بیاض اظهار داشت: در این رابطه خودروی کشف شده به همراه یک نفر سارق به مقر انتظامی دلالت و پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل شد.

گزارش: نجمه قربانی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی