پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمای‌: سپاه امروز دست‌آوردهای بسیاری دارد، از دل این سپاه شجره طیبه بسیج شکل گرفت و در مهم‌ترین مشکلات و امنیت کشور پرونده درخشانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری انارما، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی امام‌جمعه شهرستان اناردر خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این عملیات که فرمان مقام معظم رهبری انجام شد، بزرگترین عملیات پهپادی را انجام دادند، خود دشمنان اعلام کردند ۱۷۰ پهپاد بر فراز کشورها روشنایی دادند، این قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی در ادامه افزود: عملیات وعده صادق توانمندی نیروهای نظامی و دفاعی کشور را به نمایش گذاشت، این عملیات برای غربی‌هاشگفت آور بود زیرا سامانه گنبد آهنینی که اسرائیل به شدت به آن افتخار می‌کرد نتوانست در مقابله موشک‌های سپاه کاری کند.

خطیب جمعه شهرستان انارگفت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بعد. از عملیات اعلام کرد، ما از ابزارهای قدیمی خود استفاده کردیم و از موشک‌‌های پیشرفته وهایپرسونیک استفاده نکردیم.

وی تصریح کرد: این عملیات نمایش قدرت نظامی ایران برای انتقام نبود بلکه برای دفاع است در حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران ۳۷۰ کیلومتر طی شد تا مستشاران ایرانی را به شهادت رساندند اما در عملیات وعده صادق ایران موشک‌ها و پهپاد‌ها ۱۸۰۰ کیلومتررا طی کردند تا همان پایگاهی که هواپیماهای صهیونیستی از آن بلند شدند مورد هجوم قرار دهند

امام جمعه شهرستان انارمطرح کرد: عملیات وعده صادق برگرفته از سه ضلع دیپلماسی، قدرت و رسانه است، و مذاکره موشکی به هیچ عنوان در دستور کار این دولت نبود و روایت اول موشک‌‌ها را ایران عنوان کرد و برای عموم اطلاع‌رسانی شد و مهمترین مسئله ضلع اشراف اطلاعاتی جمهوری‌اسلامی‌ایران است که از تمام جزئیات هسته‌ای و نظامی اسرائیل اطلاع دارند.

وی در ادامه خطبه‌ها ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه امروز دست‌آوردهای بسیاری دارد که از دل این سپاه شجره طیبه بسیج شکل گرفت ودر مهمترین مشکلات و امنیت کشور پرونده درخشانی دارد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در پایان به مسئله زمین پاک اشاره کرد و گفت: گزارشی را مردم از ضایعات و خروجی‌های معدن مس میدوک تهیه نموده اندو نشان می‌دهد دشت انار در آینده مورد آسیب قرار می‌گیرد و آب منطقه‌ای و محیط زیست در این خصوص گزارشی را حتما به اطلاع عموم برسانند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی