جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

به گزارش انارما، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ، حجت الاسلام محسنی اژه ای  در مراسم تودیع و معارفه ی مدیر کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : با توکل بر خدا و پیروی از ولی فقیه و تلاش مردمی در هشت سال دفاع […]

0529-346x256

به گزارش انارما، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ، حجت الاسلام محسنی اژه ای  در مراسم تودیع و معارفه ی مدیر کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : با توکل بر خدا و پیروی از ولی فقیه و تلاش مردمی در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم.

محسنی اژه ای صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری کرمان گفت: سردار سلیمانی افتخار اسلام؛ کشور و شما کرمانی هاست.

معاون اول قوه ی قضائیه ادامه داد : وقتی نام او در منطقه مطرح می شود برنامه های دشمن تغییر می کند.

وی با اشاره به موفقیت های گروه های منطقه ای در مقابل گروه های تکفیری  وداعش ، خاطر نشان کرد :  کسی که امروز گروههای تروریستی را به عقب می نشاند و مردم عراق را از محاصره در می آورد سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید فریب لبخند های دشمن و چراغ سبزهای آنان را بخوریم خاطر نشان شد : دشمانان ایران خصوصا آمریکت اگر گفتند ما با اسلام و جمهوری اسلامی مشکلی نداریم میتوانیم رابطه برقرار کنیم وگرنه هم چنان دشمنی شان نسبت به اسلام و ایران پابرجاست .

معاون اول قوه قضاییه بیان داشت : امروز ما برای تشکر از دو خدوم دلسوز نظام به کرمان آمده ایم و تغییر مدیریت امری طبیعی است و هدف باید ورود و رفتن خوب و خدمت به مردم باشد .

محسنی اژه ای گفت : همه مسئولین استان کرمان همدل و دلسوز و با انگیزه قوی برای تعالی اسلام و پیشرفت استان تلاش می کنند .

این مقام قضایی  در رابطه با توسعه استان کرمان نیز اظهار کرد: موافقت نامه های زیادی در استانداری کرمان به امضاء رسیده است و برای اجرایی شدن این طرح ها و کاهش مشکلات اقتصادی مردم بایستی همه دستگاه های اجرایی و قضایی همکاری نمایند.

وی با اشاره به خدمات حجت الاسلام توکلی ، تصریح کرد : حجت الاسلام توکلی روحانی فاضل و متدین و از خانواده شهداست که همه مراحل را تا ریاست با تلاش فراوان طی کرده است و به فضل خدا خدمات و توفیقات خوبی هم داشته اند و ما از ایشان خواستیم تا در دیوان عالی کشور مشغول بکار شوند ولی ایشان بدلایل شخصی نپذیرفتند و ما هم به احترام وی پذیرفتیم .

محسنی اژه ای در ادامه بیان کرد : پیشنهاد من به رییس جدید داگستری کرمان اینست که از خودشان و مسئولیتشان صیانت کنند و از قرآن و اهل بیت بیشتر استمداد بطلبند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد : اینکه انسان اهل مشورت باشد خوب است ؛ چون مشورت هیچ تناقضی با رای قاضی ندارد و  اینکه اجرای احکام را بموقع و صحیح انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد : استان کرمان با این همه ظرفیت حیف است که دچار فقر شود و مردم بدنبال جرم بروند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی