یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

رهبر انقلاب در دیدار به مناسبت عید غدیر: آن کسانی که می‌خواهند اسلام را به زندگی خصوصی منحصر کنند و نگاه سکولار داشته باشند، جوابشان مسئله‌ی غدیر است/ نصب امیرالمؤمنین فقط جنبه‌ی معنوی نداشت بلکه مسئله‌ی مدیریت جامعه بود. رهبر انقلاب: منطق و حجت شیعه در مسئله‌ی غدیر بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه […]

رهبری

رهبر انقلاب در دیدار به مناسبت عید غدیر: آن کسانی که می‌خواهند اسلام را به زندگی خصوصی منحصر کنند و نگاه سکولار داشته باشند، جوابشان مسئله‌ی غدیر است/ نصب امیرالمؤمنین فقط جنبه‌ی معنوی نداشت بلکه مسئله‌ی مدیریت جامعه بود.

رهبر انقلاب: منطق و حجت شیعه در مسئله‌ی غدیر بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه در مجالس علمی است/ لکن این مسئله نباید در زندگی عمومی مسلمانان و در همگامی و برادری آن‌ها با یکدیگر اثر بگذارد.

رهبر انقلاب: شیعه و سنی نباید با توهین به مقدسات یکدیگر به دشمن کمک کنند/ اگر کسی در این زمینه آتش‌افروزی کند یقینا به آمریکا و انگلیس خبیث و صهیونیسم که پدیدآورندگان داعش و القاعده‌اند کمک می‌کند.

رهبر انقلاب: این سیاست استعمار و مخصوصا انگلیس خبیث است/ این‌ها داعش و القاعده را برای مقابله با جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی درست کردند/ البته امروز دامن خودشان را گرفته است.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی: تلاش امروز آمریکا و هم‌پیمانانش برای مقابله با داعش که واقعیت هم ندارد، بیش از آنکه تلاش برای از بین بردن نطفه‌ی آن باشد برای جهت دادن و تقویت اختلاف‌افکنی‌ها بین مسلمانان است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی