جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

صبح کویر: بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان امروز شاهد مهیج‌ترین ورزش کشور بود به طوری که اتومبیل‌سواران امروز ارتفاع ۸۵ متری تپه‌های شنی را درنوردیدند‌. این مسابقه مهیج و دیدنی که از صبح امروز آغاز شد تا ساعت ۱۷ ادامه داشت و اتومبیلرانان در سه کلاس به رقابت با یکدیگر پرداختند‌. زیبایی و منحصر […]

صبح کویر: بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان امروز شاهد مهیج‌ترین ورزش کشور بود به طوری که اتومبیل‌سواران امروز ارتفاع ۸۵ متری تپه‌های شنی را درنوردیدند‌.

این مسابقه مهیج و دیدنی که از صبح امروز آغاز شد تا ساعت ۱۷ ادامه داشت و اتومبیلرانان در سه کلاس به رقابت با یکدیگر پرداختند‌.
IMG_6044

زیبایی و منحصر به فرد بودن این تپه‌های شنی سبب شد که از استان‌های جنوب شرق کشور برای دیدن این مسابقه مهیج به شهرستان ریگان سفر کنند و از نزدیک بیننده این مسابقه باشند.
IMG_6101
همچنین امروز موتورسواران جنوب شرق کشور با دیدن این منظره زیبا مسابقه‌ای مهیج به اجرا گذاشتند.
SAM_0121
سرپرست فرمانداری ریگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو باخبرنگار صبح کویراز برگزاری مسابقه بزرگ اتومبیلرانی به صورت بین‌المللی در این شهرستان خبر داد و افزود: به دلیل استقبال شرکت کنندگان و مهیج بودن این مسابقه این بازی به صورت بین‌المللی در شهرستان ریگان اجرا می‌شود‌.
IMG_5863IMG_6511
منصور حسین‌پور گفت: مسابقه‌ امروز با حضور ۹ استان کشور و ۵۳ شرکت کننده در ریگان برگزار شد که بهترین مسابقه در جنوب شرق کشور بود‌.

وی عنوان کرد: شهرستان ریگان زمینه برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی را در بلندترین تپه‌های شنی دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشند.
IMG_6534
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان به خبرنگار صبح کویرگفت: این ورزش مهیج و دیدنی با همکاری هیئت اتومبیلرانی استان کرمان و شهرستان بم در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان به خوبی انجام شد‌.
IMG_5909
محمدجواد قربانی تصریح کرد: دو سال قبل نیز مسابقه بزرگ اتومبیلرانی با حضور استان‌های جنوب شرق کشور در ریگان برگزار شد.
IMG_6592
وی اظهار کرد: جذابیت منطقه و بکر بودن این تپه‌های شنی بر جذابیت مسابقه افزود به طوری که مسابقه تا ساعت ۱۷ ادامه یافت‌.

قربانی افزود: شرکت کننده‌های این مسابقه خواستار برگزاری مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی در این تپه‌های شنی هستند.

به گزارش صبح کویر، در پایان مسابقه در کلاس شش سیلندر کاربراتور ادیم اسماعیل‌کیا از سیستان و بلوچستان اول، یوحنا احمدی‌زاده از کرمان دوم ، فرشید دریجانی از کرمان سوم شدند.

در کلاس چهار سیلندر کاربراتور یوحنا احمدی‌زاده از کرمان اول، شادروان کرمانی از کرمان دوم و مهدی یزدانی از یزد سوم شدند.

در کلاس انژکتور پرویز شه‌بخش از استان سیستان و بلوچستان، علی حیدریان از اصفهان و حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس شش سیلندر سید‌مجتبی حسینی‌پناه از استان فارس، جواد کمالی از کرمان و وحید کریمی از کرمان و در کلاس آزاد مجید سرسنگی از استان یزد، حسن بلوچیان از کرمان حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی