شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | Saturday 25 May 2024

به گزارش انارما، فرماندار انار به همراه مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری وکارشناسان فنی و حرفه ای شهرستان از آموزشگاه های صنایع غذایی گلسا و آموزشگاه طراحی ودوخت لباس زیتون تحت نظارت اداره فنی و حرفه ای بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت. مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری در حاشیه این بازدیدها گفت: […]

بازدید از کارگاه های بانوان شهرستان انار

به گزارش انارما، فرماندار انار به همراه مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری وکارشناسان فنی و حرفه ای شهرستان از آموزشگاه های صنایع غذایی گلسا و آموزشگاه طراحی ودوخت لباس زیتون تحت نظارت اداره فنی و حرفه ای بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری در حاشیه این بازدیدها گفت: توانمند سازی بانوان شهرستان ، اهمیت بخشیدن به موضوع اشتغال و کارآفرینی ، توسعه مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی از جمله برنامه های کمیسیون بانوان است که در این خصوص فعالیت می نمائیم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خانم اسماعیلی و خانم محمد حسینی مسئولین این آموزشگاه ها و کارشناسان فنی و حرفه ای تصریح کرد: تنوع کارگاه ها و حرفه های آموزشی در جهت پاسخگویی به نیاز علاقمندان و کارآموزان می تواند از امتیازات خوب یک آموزشگاه موفق باشد و کمک شایانی به توانمند سازی بانوان می نماید.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی