چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه رایج شده است و تمام این حوادث مخصوصا کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و ایادی آن یعنی عربستان می باشد.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تبریک ایام ارتش که یادآور بیعت تاریخی ارتش با ولایت است، دشمنان را مایوس کرده است، اظهار کرد: از پشت خنجر زدن ها و فراهم کردن زمینه برای دشمن، کار را برای ما مشکل می کند، اما آینده انقلاب امیدوار کننده است.

وی افزود: در ایام سرنوشت سازی با دشمنی های سنگین علیه انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه رایج شده است و تمام این حوادث مخصوصا کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و ایادی آن یعنی عربستان می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شورای به اصطلاح امنیت یا همان شورای ناهمسازی قطعنامه صادر می کند که منافع آمریکا و ظالمان و ستمگران تامین شود و قانون حاکم بر شورای امنیت و آمریکا این است که چپاول گر ظالم پیروز شود.

وی اعلام کرد: دنیا و ملت های مظلوم دنیا به دنبال مامن آرامی هستند که مدافع آنها باشد، ملت ها جمهوری اسلامی را نکته امید و تکیه گاه و مدافع آنان می داند.

سردار نقدی گفت: سخنرانی ولی امر مسلمانان در حسینیه امام خمینی را دخالت می نامند اما بمباران یمن و غزه  و کودک کشی را دخالت نمی دانند، کانون بیداری و دفاع از مظلوم امروز مورد توجه همه ملت های آگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به قول سید حسن نصرالله ایران به طور طبیعی و به خاطر دخالت های شما دفاع می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به توفیق الهی ایرا ن جایگاهی در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده است و جایگاه عدالتخواهی بسیار سخت و نگران کننده است و ما باید به الگوی صحیح عدالت خواهی برسیم.

وی افزود: دشمن ما کسی است که درحال مذاکره با ما در میدان های متخلف و به وسیله تروریست های قومی می جنگد.

سردار نقدی تاکید کرد: پازل کسانی که در زاهدان و شیراز و کردستان عملیات تروریستی انجام می دهند به آمریکا و سلطنت طلب ها  و منافقین ختم می شود، جنگ دشمن در عرصه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی علیه ایران بی سابقه و بی نظیر است. تکیه گاه مظلومان جهان با این همه دشمنی از ملت های مظلوم دفاع می کند.حمایت از مظلوم با این همه سختی ها به دلیل حمایت های الهی و نعمت های الهی همچون رهبری آگاه و تاریخ مقدس شدنی است.

وی گفت: ۱+۵ همگی حامی شاه بودند و ایران در مقابل این دشمنان مقاومت می کند.

وی خاطرنشان کرد: در پاکستان و کشمیر و یمن و بسیاری از مناطق عکس رهبری بیشتر از ایران در خانه ها دیده می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: آذربایجان شرقی در ساماندهی و رفتار و خلاقیت و مدیریتی در کشورالگو محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه  مکان های حساسی مثل تبریز در مبارزه علیه استکبار تعیین کننده است، اظهار کرد: ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی