یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

احمد انارکی محمدی نماینده منتحب مردم رفسنجان و انار در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، این روز را به کلیه کارگران تبریک گفت.

به گزارش انارما، احمد انارکی محمدی نماینده منتحب مردم رفسنجان و انار در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، گردش چرخ صنعت و تولید و اقتصاد کشور را به همت کارگران دانست؛ متن پیام نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در ادامه آمده است:

«ایران به عرق جبین شما و زخم دستتان سربلند است و من بوسه می زنم بر آن دستان و تعظیم می کنم در برابر پشتکار و غرور و انسانیت شما ، باید به همه ثابت کنیم که چرخ صنعت و تولید و حتی اقتصاد کشور با همت شما می چرخد و حقتان آسایش و آرامش بیشتر است. باشد که با سعی برای خدمت در این مسئولیتی که بر عهده من گذاشته اید ، حق این همه زحمات شما را جبران نمایم ،تا شهری آباد برای زندگی بهتر،  شما در کنار خانواده عزیزتان داشته باشیم. روزتان مبارک»

روزکارگر_نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار (۱)

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار هم چنین در پیامی جداگانه روز کارگر را به کارگران مجتمع مس سرچشمه تبریک گفت: «گردانندگان چرخ تولیدِ یکی از بزرگترین کارخانجات مس جهان و زحمت کشان یکی از سخت ترین مشاغل ، که از جان و تن خود مایه   می گذارید ، مشقّت های کار شما را می دانم و درک می کنم . امیدوارم در کنار همه ی شما بتوانیم ، ضمن سرافرازی میهن بزرگمان ، از این پس برای پیشرفت شهرمان هم تلاش کنیم ، تا شما بزرگواران در کنار خستگی های ناشی از کار ، در شهری در خور همتتان ، با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب با خانواده عزیزتان زندگی نمایید. روزتان مبارک»

روزکارگر_نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار (۲)

انتهای پیام/منبع خانه خشتی

chanal

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ارش67 سه‌شنبه 3 می 2016 - 5:33 ب.ظ

اقای انارک ….ما شغل می خواهیم…..والسلام.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی