پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در مورد برکات این ماه گفت:طلب آمرزش گناهان انسان در این ماه پذیرفته میشود و اگر انسان در ماه رمضان بخشیده نشود یا باید در روز عرفه در صحرای […]

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در مورد برکات این ماه گفت:طلب آمرزش گناهان انسان در این ماه پذیرفته میشود و اگر انسان در ماه رمضان بخشیده نشود یا باید در روز عرفه در صحرای عرفات حاضر شود و یا خداوند سن اورا طولانی کند تا سعادت آمرزش گناهانش در ماه رمضان سال بعد نصیبش شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی در ایران عظمت آفرید و ما باید بر خو ببالیم که بر اساس آنچه که در انقلاب سرمایه گذاری کردیم سهمی از این انقلاب داریم .

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:آمریکا تمام همیت خود را گذاشته تا با کمک کشور های مرتجع عربی با ایران مقابله کند و  چهره اسلام را در جهان زشت کند.

وی در ادامه حفظ اتحاد را از مهم ترین پایه های حفظ انقلاب دانست و گفت:در مقطع اول انقلاب دشمنان با حزب سازی میخواستند بین مردم تفرقه بیندازند و امروزه با ادبیات تندرو خواندن ایرانی های انقلابی و کندرو خواندن ایرانی های بی تفاوت نسبت به انقلاب میخواهند تا در جامعه ایران اختلاف بیندازند.

امام جمعه انار در پایان به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه مواظب توطئه های دشمن باشیم چرا که بحث نفوذ جدی است و اگر در این زمینه کسی منکر نفوذ شود یا در دوران امروز زندگی نمی کند و یا ساده لوح است و بر این اساس باید هشیار باشیم تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا دوشنبه 6 ژوئن 2016 - 8:38 ب.ظ

جهت سلامتی ایشان و همه ائمه جمعه صلوات ، اللهم صل علی محمد و آل محمد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی