سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاسخ به خواسته رئیس شبکه بهداشت و درمان انار مبنی بر استقرار پزشک متخصص در شهر انار گفت: از اول مهرماه سال جاری پزشکان متخصص در انار مستقر میشوند…

به گزارش انارما ، ۲۴مردادماه جلسه شورای بهداشت شهرستان انار به ریاست سرپرست فرمانداری و با دعوت از دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مسئولین دیگر این دانشگاه و با حضور کلیه اعضاء این کارگروه ،روسای ادارات و شورای شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه طباطبایی ضمن تقدیر از اقدامات خیرین گرانقدر حوزه سلامت ، فعالیتهای دولت را در شهرستان انار در بخش بهداشت و سلامت  در طول سنوات گذشته مثبت ارزیابی و باعث نتایج مطلوبی در ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان انار دانست.

وی گفت: امیدواریم بزودی جلسه ای با خیرین سلامت شهرستان داشته باشیم و از خیرین محترم که در شهرستان زحمات زیادی می کشند تقدیر و تشکر نمائیم.

IMG_4786

در ادامه اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت:دولت در بخش طرح تحول سلامت گامهای خوب و موثری برداشته و یکی از اولویتهای اصلی دولت سلامت مردم می باشد .

وی افزود: انشاالله بزودی سیستم خدمات حوزه بهداشت و درمان  الکترونیکی می شود و مردم ایران باید پرونده الکترونیکی بهداشت و درمان داشته باشند.

وی افزود طرح حمایت از ماندگاری پزشکان را اجرا کردیم و چند پزشک متخصص ثابت در آینده ای نزدیک به انار اختصاص پیدا می کند.

اسماعیلی در خصوص ساخت بیمارستان انارنیز گفت: تردید نداشته باشید مجموعه دانشگاه علوم پزشکی  رفسنجان  محکم و استوار برای تکمیل بیمارستان انار ایستاده است  و درحال حاضر پیمانکاران پروژه های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از لحاظ مالی هیچ معوقه ای ندارند و امیدورایم با حمایت دولت و خیرین پروژه  بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان اناربه اتمام برسد .

IMG_4812

رئیس علوم پزشکی رفسنجان درپایان ازمجموعه مدیریتی شهرستان انار که در بخش سلامت فعال و پیگیر هستند تقدیر و تشکرکرد .

میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاسخ به خواسته رئیس شبکه بهداشت و درمان انار مبنی بر استقرار پزشک متخصص در شهر انار گفت: از اول مهرماه سال جاری پزشکان متخصص در انار مستقر میشوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ما  رفسنجان و انار هیچ فرقی نمی کند و یقینا دوسال آینده ، برای مردم انار دوسال سبزی در زمینه افتتاح پروژه های درمانی خواهد بود.

IMG_4796

همچنین در این جلسه به گفته دکتر گنجی رئیس بیمارستان انار ، در سال ۹۵ آمار بستری در بیمارستان انار ۴۷۰ مورد بوده است که از این تعداد ۲۲۰ مورد جراحی انجام شده  که۱۵۰ مورد جراحی زنان و۷۰ مورد جراحی عمومی و ارولوژی بودند.

همچنین نیروی انسانی مجموعه شبکه بهداشت نسبت به گذشته تقریبا ۳ برابر شده است .

در این جلسه سرپرست فرمانداری انار موضوعات مختلفی همچون اورژانس ۱۱۵ امین شهر،حضور متخصصان مقیم در شهرستان،فعالیت مراکز بهداشتی لطف آباد امین شهر و بیاض در دو نوبت کاری صبح و عصر  را مطرح و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای حل این مشکلات یاری خواست.

IMG_4810

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی