جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه علی مطهری تریبون منافقین و نمونه بارز نفوذ آمریکایی‌ها است گفت: هرچقدر که امثال علی مطهری بیشتر اظهار نظر کنند، مردم بیشتر با پشت صحنه این افراد آشنا می‌شوند و حقایق بیشتری از انحراف این جماعت برای مردم روشن می‌شود…

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه علی مطهری تریبون منافقین و نمونه بارز نفوذ آمریکایی‌ها است گفت: هرچقدر که امثال علی مطهری بیشتر اظهار نظر کنند، مردم بیشتر با پشت صحنه این افراد آشنا می‌شوند و حقایق بیشتری از انحراف این جماعت برای مردم روشن می‌شود.

به گزارش انارما ، سردار سعید قاسمی در گفت‌وگو با  راه دانا؛ با اشاره به نامه علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌های منافقین در سال ۶۷ گفت: من از علی مطهری به خاطر نامه‌ای که منتشر کرده تشکر می‌کنم؛ چرا که اگر قرار بود در هزاران تریبون سخنرانی کنم تا انحراف فکری و انحراف عقلی این جماعت را برای مردم ثابت کنم، به این زیبایی که خودشان ثابت کردند نمی‌توانستم انجام بدهم.

وی با بیان اینکه علی مطهری تریبون منافقین و نمونه بارز نفوذ آمریکایی‌ها است افزود: هرچقدر که امثال علی مطهری بیشتر اظهار نظر کنند، مردم بیشتر با پشت صحنه این افراد آشنا می‌شوند و حقایق بیشتری از انحراف این جماعت برای مردم روشن می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بعید نیست علی مطهری فردا هم نامه‌ای بنویسد و از نظام بخواهد که در خصوص ایستادگی در مقابل داعش در آن سوی مرزها توضیح دهد و از خانواده داعشیانی که به هلاکت رسیده‌اند عذرخواهی کند؛ چرا که مسعود رجوی هم از همین جاها شروع کرد و بعد رفت با صدام هم‌صدا شد.

انتهای پیام/نج

دیدگاه کاربران

جانباز دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 12:09 ب.ظ

بکجا چنین شتابان . جناب سردار پل صراط ازمو باریکتر وازشمشیربرنده تراست

م - ا دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 11:04 ب.ظ

جناب جانباز که راست یا دروغ بودن ادعای جانبازیت مشخص نیست سردار قاسمی شتابان نمیرود بلکه شما اندر خم یک کوچه مانده اید ، شما که پل صراط را میشناسید چرا از اینها حمایت میکنید ؟ واقعآ علی مطهری و دیگر همفکران او امروزه پرچم استکبار شده و به نظام ضربه میزنند البته در سایه حمایت دولت تدبیر و امید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی