یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه انار گفت : هر چه این مراسم باشکوهتر برگزارشود و مسئولین استان و تهران عظمت این مراسم را ببیند ، شرائط برای چانه زنی مسئولین برای جذب امکانات مختلف برای شهرستان بهتر و مناسبتر خواهد شد.

امام جمعه انار گفت : هر چه این مراسم باشکوهتر برگزارشود و مسئولین استان و تهران  عظمت این مراسم را ببیند ، شرائط برای چانه زنی مسئولین برای جذب امکانات مختلف برای شهرستان بهتر و مناسبتر خواهد شد.

به گزارش ” انارما” جلسه هماهنگی مراسم روز اربعین حسینی در مهدیه امامزاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد.
حجت الاسلام منتظری در جلسه مسئولین شهرستان و رؤسای هیئتهای مذهبی پیرامون مراسم روز اربعین گفت: همه کسانی که میخواهند نام شهرستان انار و امامزاده جلیل القدر شهرمان آوازه دنیا بشود باید در برگزاری هرچه باشکوهتر شدن این مراسم همکاری کنند.
وی گفت : هر چه این مراسم باشکوهتر برگزارشود و مسئولین استان و تهران  عظمت این مراسم را ببیند ، شرائط برای چانه زنی مسئولین برای جذب امکانات مختلف برای شهرستان بهتر و مناسبتر خواهد شد.
امام جمعه انار گفت :هر کسی که میخواهد نام شهرستان انار و امامزاده محمد صالح(ع) به برکت اربعین حسینی در دنیا مطرح شود باید با همت عالی در این مراسم شرکت کند.
وی گفت:امروز مسئولین شهرستان وظیفه ای بر عهده دارند که با تمام وجود آماده خدمتگزاری هستند ، و شما هیئتهای مذهبی هم وظیفه ای در قبال شهرستان دارید که میتوانید با حضور گسترده خودتان در مراسم اربعین امام حسین(ع) بر عزت و افتخار شهرستان بیفزایند و با عزاداری مخلصانه ارادت و محبت خودتان را به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت به منصه ظهور بگذارید.

حجت الاسلام منتظری افزود: روز اربعین سفره  اطعام حسینی بعد از نماز ظهر و عصر برای هزاران نفر آماده خواهد شد.

وی گفت :هزینه این پذیرایی از موقوفات خاصی که ویژه اطعام عزاداران حسینی است پرداخت خواهد شد و ربطی به اعتبارات امامزاده محمد صالح ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری پنج‌شنبه 17 نوامبر 2016 - 12:11 ب.ظ

ممنون از امام جمعه محبوبمون

ناشناس پنج‌شنبه 17 نوامبر 2016 - 12:50 ب.ظ

خداکنه این سفره پذیرایی مثل پذیرایی ناهار مراسم تشیع اقای امین نباشه

پورگنجی پنج‌شنبه 17 نوامبر 2016 - 1:07 ب.ظ

لبیک یا حسین
ممنون از همدلی و متحد بودن مردم و مسئولین شهرمان انار
به قول گفتنی ، یکدست صدا ندارد ، هر جا که مردم و مسئولان با هم بودند ، کارهای بزرگی تو شهرمون انجام شد ، از جمله شهرستان شدن انار ، بیمارستان انار ، پیاده روی خانوادگی انار ، پخش دعای ندبه انار ، اربعین انار و…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی