سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

این در حالی است که سه شنیه شب تعدادی از ساکنین مسکن هنرمندان و بسیجیان از دفن نامناسب و آتش زدن زباله که در حوالی ساختمان های مسکونی آن منطقه اتفاق افتاده بود و باعث آلودگی طاقت فرسای هواشده بود گله مند بودند

به گزارش انارما،صبح سه شنبه کمیته ای متشکل از نماینده فرمانداری،شهرداری،محیط زیست،دامپزشکی،هواشناسی،بهداشت و درمان و آب و فاظلاب،در شهرداری تشکیل جلسه داد و در خصوص تعیین و تکلیف محل دفن زباله های شهری تبادل نظر شد.

رحیمی شهردار انار ضمن تشکر از حضور مدیران ادارات و صالحی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری افزود با توجه به اینکه طرح جامع تفضیلی شهر مراحل نهایی خود را جهت تصویب سپری می کند و با عنایت به اینکه محل فعلی دفن زباله با استناد مکاتبات قبلی مورد تایید بعضی از دستگاهای زیربط نمی باشد هدف از تشکیل جلسه مذکور را بررسی و ارائه پیشنهاد از سوی ادارت مربوطه درخصوص این مسئله ذکر تا محل آن در طرح جامع تفضیلی مشخص و مصوب گردد .

صالحی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نیز ضمن بیان این مطلب که تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم شهر و جاده های منتهی به شهر سیما و منظر شهری را زشت می کند خواستار ساماندهی وگسترش بستر از سوی شهرداری در این خصوص شد. همچنین مدیران و نمایندگان ادارت حاظر در جلسه با بیان مطالبی و بررسی ضوابط و دستور العملها خواستار حضور در محل دفن زباله ها شدند که افراد حاضر در جلسه به اتفاق به محل عازم و در آنجا به طور دقیق مشکلات را بررسی و مورد کارشناسی قراردادند و ضمناً محل جدید برای دفع زباله های شهری معین گردید.

منبع:سایت شهرداری

این در حالی است که سه شنیه شب تعدادی از ساکنین مسکن هنرمندان و بسیجیان از دفن نامناسب زباله که در حوالی ساختمان های مسکونی آن منطقه اتفاق افتاده بود و باعث آلودگی طاقت فرسای هواشده بود گله مند بودند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی