شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

فرمانده انتظامی انار از افزایش ۳۹ درصدی کشفیات سرقت در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: ضمن تقویت واحدهای گشت و همچنین اختصاص نیرو و امکانات با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و پلیس آگاهی افزایش ۳۹درصدی کشفیات سرقت در ۱۰ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته درسطح شهرستان داشته ایم.

وی افزود: بیشترین آمار کشف شده در امسال مربوط به کشف سرقتهای اماکن خصوصی(ساختمانهای نیمه ساز,انبارها), موتور سیکلت ,منزل ,وسایل ادوات و تاسیسات موتورخانه های کشاورزی بوده است .

وی اضافه کرد: در این مدت ۸۶ سارق دستگیر و ۱۷۲ فقره سرقت کشف شد و سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.


فرمانده انتظامی شهرستان انار ، اجرای طرح های مختلف انتظامی واقدامات اطلاعاتی ، تشدید گشت های خودرویی .راه اندازی گشتهای محله محور و نیز همراهی خوب مردم را از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در ۱۰ماه گذشته و با تلاش مأموران پلیس، ۸۰ معتاد که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند و همچنین تعداد ۵۸۰تبعه افغان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بر عزم جدی پلیس در راستای پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان تاکید کرد و گفت: در این راستا از پلیس‌های افتخاری و شبگردان در راستای پیشگیری از سرقت استفاده می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه ها و محل های کسب و کار و نیزاستفاده از ِنگهبان برای اماکن خصوصی ، کارگاهها وساختمانهای نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری و هر گونه موارد مشکوک را سریعا با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی