یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: بازرسان از ساعت ۷ صبح روز قربان، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی انجام می دهند.

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید سعید قربان ضمن تبریک و تهنیت این روز، بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۳ بعد از ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی را به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی بصورت ویژه انجام می دهند. این بازرسان بصورت اکیپ های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر می باشند.

دکتر شفائی افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان است و همچنین دو محل در سطح شهرستان به منظور عرضه دام زنده پیش بینی گردیده تا تمامی دام های زنده در این مکان عرضه گردند( ۱ زمین واقع در جنب کشتارگاه دام شهرداری بعد از پلیس راه انار ۲ نوشهر- زمین واقع در جنب انبار شهرداری انار ) . در ضمن شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در خصوص بهداشت عمومی انجام می دهد.

وی گفت: توصیه می شود همشهریان به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، دام های قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و تحت نظارت بازرسین بهداشتی و شرعی ذبح نمایند.

در پایان دکتر کامران شفائی گفت: این شبکه آماده پاسخگویی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی بر دام های قربانی با شماره های تماس ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی