سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

فرمانده انتظامی انار از دستگیری دو سارق منزل حین سرقت توسط ماموران پاسگاه بیاض با همکاری مردمی خبر داد.

🔸به گزارش انارما ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت: برابر اعلام مردمی به مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی ، دستگیری سارقین در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه بیاض قرار گرفت.

🔸وی افزود:مأموران با راهنمایی مردم سریعا در محل وقوع جرم حاضر و سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه با آلات و ادوات سرقت دستگیر نمودند.

🔸سرهنگ خلیلی بیان داشت:سارقان که غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده درتحقیقات مقدماتی به بزه ارتکابی معترف شدند و آلات و ادوات سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از انان کشف شد.

🔸فرمانده انتظامی انار یادآور شد:سارقان که دارای سوابق کیفری متعددی بودند به مراجع قضایی معرفی و پس از صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

🔸این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:طبق شواهد موجود منزلی که مورد سرقت قرار گرفته بود هیچ گونه حفاظ دیوار و دوربینی برای پایش تصویری نداشته لذا از شهروندان درخواست می شود برای ایجاد امنیت پایدار دوربین امنیتی و سامانه مها نصب کنند زیرا سارقان معمولا مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که آسیب پذیر هستند.

🔸 فرمانده انتظامی انار همچنین به شهروندان تاکید کرد: از نگهداری هرگونه طلاجات، ارز و وجوه نقد مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند ‌.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی