پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار گفت: امسال بیش از بیست درصد افزایش حضور اقشار، بویژه جوانان و نوجوانان دختر و پسر را در مراسم معنوی اعتکاف داشتیم .

به گزارش پایگاه خبری “انارما ” ؛ حجت‌الاسلام منتظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار با اشاره به استقبال گسترده مردم بویژه جوانان و نوجوانان گفت: امسال بیش از بیست درصد افزایش حضور اقشار، بویژه جوانان و نوجوانان دختر و پسر را در مراسم معنوی اعتکاف داشتیم .

وی افزود: مجموع شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۸ مسجد شهرستان انار ۱۸۵۹ نفر بودند که بیش از ۱۲۰۰ نفر آنها دانش آموزان پسر و دختر بودند.

حجت الاسلام منتظری گفت: شوق و ذوق جوانان و نوجوانان به محافل و مجالس معنوی بسیار عالی است و این وظیفه نهادهای فرهنگی رابیشتر می کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مراسم امسال حمایت ها و پیگیری های امام جمعه شهرستان حجت الاسلام علیدادی قابل تقدیر و تشکراست و در شهرامین شهر هم از تلاشهای امام جمعه امینشهر تقدیر و تشکر می شود.

وی همچنین از تلاشهای شبانه روزی دست اندکاران پذیرایی سفره های افطاری و سحری،آشپزهای فداکار، رؤسای کمیته های سه گانه (فرهنگی، تبلیغات و پشتیبانی) اهتمام ویژه آموزش و پرورش بویژه دکتر رضایی پور، معاونت پرورشی حاج آقای باقری و همکاران گرامیشان اعم از خواهران و برادران مربی و روحانیت عالیقدر و ائمه جماعات،شهردار ، محمدرضا منتظری مسئول و پیگیر امر اعتکاف در اداره تبلیغات اسلامی، متولیان مساجد،شورای محترم تامین، نیروی محترم انتظامی، نیروهای بسیج و سپاه بویژه حوزه بسیج خواهران وبسیج دانش آموزی قدردانی و سپاسگزاری کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی