یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

اعتراض دو بانوی قبول شده در آزمون دانشگاه علوم پزشکی که بدلیل سهمیه نداشتن انار در آزمون،نتواستند در دانشگاه پذیرفته بشوند.

به گزارش انارما،دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ظهر امروز به خبرنگار انارما در خصوص پیگیری ساخت بیمارستان انار گفت: بعد از اخذ مجوز های لازم ،اولین قدم برای ساخت بیمارستان قرار گرفتن طرح بیمارستان انار در ردیف بودجه های ملی است که این امر تا بحال مقرر نشده و به این زودی ها مقرر نخواهد شد،چرا که دولت در سال جدید هیچ طرحی را برای قرار گرفتن در ردیف بودجه های ملی نپذیرفته است.

IMG_2790

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص صحبت های اخیر دکتر آذین در خصوص امیدواری و نزدیک بودن به دریافت بودجه گفت:نباید آرمانی فکر کنیم و باید واقعیت ها را ببینیم،همانگونه که گفتم بودجه تنها با ورود طرح بیمارستان انار به ردیف طرح های ملی ،آن هم تقریبا نصف بودجه کلی ساخت بیمارستان اخذ میشود.پس بنابراین به این زودی ها نباید به ساخت بیمارستان انار چشم امید داشت و باید با توجه به ظرفیت ها در ساختمان کنونی بیمارستان شرایط و تجهیزات لازم فراهم شود که ما با در خواست دکتر برجی این امر را پیگیری خواهیم کرد و سعی در بهبود وضع فعلی بیمارستان داریم.

لازم بذکر است قبل از حضور اسماعیلی در جمع خبرنگاران وی در جلسه شورای پزشکی در سالن فرمانداری حضور یافت.

IMG_2797 - Copy

در این جلسه خبرنگاران حضور داشتند تا اینکه نوبت  به صحبت دکتر اسماعیلی رسید،وی  بدلیل اینکه جلسه فنی است و صحبت ها نباید انعکاس داده شود،از خبرنگاران خواست جلسه را ترک کنند.

لازم بذکر است دوتن از بانوان قبول شده در آزمون دانشگاه علوم پزشکی که بدلیل ساکن رفسنجان نبودن نتوانستند در دانشگاه پذیرفته شوند در اعتراض به اینکه چرا انار سهمیه بومی ندارد ،ساعت ها پشت درب سالن جلسه منتظر ماندند که بعد از اتمام جلسه از دکتر اسماعیلی سوال کردند  که چرا انار در آن آزمون سهمیه بومی نداشت؟

متاسفانه از سوی دکتر جواب قانع کننده ای دریافت نکردند و پس از ساعت ها معطلی دست خالی فرمانداری را ترک کردند.

انارما:واقعا جای تاسف دارد با توجه به کمبود نیروی متخصص در کیلینیک انار ،این بانوان زحمت کش نتوانند در جایی مشغول بکار شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی