یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

روایت چگونگی فوت مرحوم رضایی مهر از زبان بردار/محمدرضایی مهر درد مردم انار را به همه مسئولین گفت

به گزارش انارما،صبح روز پنجشنبه بعد از اتمام جلسه شورای پزشکی که در آن دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  حضور داشت ،برادر مرحوم رضایی مهر چند کلامی درد و دل خود و مردم انار  را در حضور مسئولین بهداشت و  درمانی انار و رفسنجان بیان کرد.

وی در خصوص علت فوت برادرش اینچنین گفت:برادرم با توجه به اینکه سابقه بیماری قلبی داشت، بعداز اینکه 2عدد قرص زیر زبانی میگذارد  برای معاینه و مداوا با ماشین شخصی خود به بیمارستان می آید و تحت معالجه قرار میگیرد اما پزشک معالج بدون پرسش از بیمار که آیا قبل از ورود به بیمارستان قرص زیر زبانی مصرف کرده اید یا خیر،سه عدد قرص دیگر  زیر زبان برادرم  میگذارد و بعد از آن یک سوزن به برادر مرحومم تزریق میکند و برادرم در چلوی چشمان من از دست میرود.

وی ادامه داد:شادروان احمد رضایی مهر  که میتوان گفت اکثریت مردم انار از فوت وی  اندوهگین شده اند دیگر از دست رفت اما باید به این مسئله رسیدگی شود که آیا تمامی پزشکانی که در بیمارستان انار ، بیمار ویزیت میکنند و نام متخصص را یدک میکشند،آیا در معنای واقعی کلمه متخصصند.

محمد رضایی مهر در پایان خطاب به  تمامی پرسنل و پزشکان کلینیک انار  گفت:من از شما خواهش دارم که اگر تخصص و ظرفیت لازم جهت رسیدگی به بیماران را ندارید ،میدان را ترک کنید و با جان مردم بازی نکنید_یا یک پزشک متخصص در معنای واقعی در کلینیک بگذارید یا درش را تخته کنید-مردم انار میدانند که به این زودی ها بیمارستان ساخته نمیشود لااقل مکان  فعلی را مجهز کنید تا بیش از این، مردم از حضور در بیمارستان انار واهمه و ترس نداشته باشند.

400 - Copy 100 - Copy 200 - Copy 300 - Copy

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی