یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

سایت ضد انقلابی کلمه، به نقل از محسن میردامادی محکوم فتنه آمریکایی انگلیسی 88…

به گزارش انارما،سایت ضد انقلابی کلمه، به نقل از محسن میردامادی محکوم فتنه آمریکایی انگلیسی 88 که به حکم قانون و به جرم اقدام علیه امنیت ملی در زندان به سر می برد نوشت: ” یکی از پیام های انتخابات ٩٢ رد و نفی حصر غیرقانونی بود!”

سران فتنه مصداق بارز " اشداء بینهم" هستند

میردامادی که از افراطیون مجلس ششم هم بود در تفسیری خلاف واقع ازخواست مردم در خرداد 92 مدعی شده است که: ” یکی از مهمترین وجوه انتخابات ۹۲ پیام نفی و رد حصر غیرقانونی چهره های خدوم و محبوب مردم و عدالت سوزی آن سالها بود.”

بنا بر این گزارش این فتنه گر قهار البته هیچ اشاره ای نکرده است که اگر ادعای وی صحیح است پس چرا مردم در همین راهپیمایی بهمن 92 نیز بر خواسته خود مبنی بر مجازات و اعدام سران منهوس فتنه تاکید کرده و با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته ها و سردادن شعارهای مختلف بر خواسته به حق خود تاکید کرده اند.

به گزارش عصر امروز این ضد انقلاب در بند همچنین در تحریفی آشکار از کلام الله مجید آورده است که: “….دوران اشداء بینهم به دوران رحماء بینهم تبدیل گردد.” و چون طبق آیه شریفه قرآن ” الفتنه اشد من القتل ” و فتنه گران با اینکار نه تنها به مردم خسارات شدیدی وارد ساختند بلکه عداوت را بین مردم گسترش دادند لذا مصداق بارز ” اشداء بینهم ” هستند.

گفتنی است که در راستای حمایت ضد انقلاب از فتنه گران کمپین جمع آوری امضا برای نامه ی مردمی به رییس جمهور راه اندازی شده است که با تمام تبلیغات رسانه های مختلف دشمنان، تا کنون مدعیان ما بیشماریم! و اینکه خواسته مردم در انتخابات 92 آزادی سران فتنه بوده است تعداد امضای ضد انقلابیون به 10 هزار نفر نرسیده است!؟

هرچند این فتنه گران روی همه ضد انقلابیون تاریخ را سفید کرده اند ولی با تمام این مطالب هنوز می خواهند بقبولانند که خواسته مردم آزادی سران فتنه می باشد!!

منبع:عصرامروز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی