چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم

به گزارش انارما،سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

پل ساز حرفه ای شوید – آندروید

در بازی Bridge Architect هدف شما ساخت پلی است که دارای مقاومت کافی برای عبور تعدادی اتومبیل باشد. به شما تعدادی ابزار داده می‌شود و شما باید پل خود را با ابزار موجود بسازید و سپس آن را تست نمایید و نهایتاً آن را برای عبور چندین ماشین آماده کنید. این بازی از موتور فیزیکی قدرتمندی بهره می‌برد، همچنین بازی دارای قابلیت‌ رسم پل با قلم است. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

موتورسواری متفاوت – ویندوز فون 8

یکی از بازی های جالب برای تلفن همراه موتورسواری است که این بار بازی Bickmania را برای کاربران ویندوزفون آماده کرده ایم. این بازی دارای بیش از 30 مرحله است که با گزافیک خوب و گیم پلی جالب برای شما آماده شده است.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

پینگ پونگ – سیمبیان

یکی از بازی های محبوب برای تلفن همراه لمسی همیشه تنیس روی میز بوده است. این بار نسخه سیمبیان را برای شما قرار داده ایم تا از آن لذت کامل را ببرید این بازی به صورت سه بعدی است و می تواند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کند. گرافیک و سیستم صوتی بازی در حد قابل قبولی قرار دارد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

ماشین فانتزی – سیمبیان

بازی بسیار محبوب DoodleDrive را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و…  شما در این بازی در دنیای فانتزی و نقاشی شکل باید یک ماشین را کنترل کرده و از موانع عبور نمایید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

منبع:باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی