چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

مسئولان کشور با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از امکانات داخل کشور منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند…

به گزارش انارما،  آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه رهبر معظم انقلاب با مسئولان کشور گفت: رهبری صحبت‌های جامع، کامل و ارزشمندی را در زمینه اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

13920908000113_PhotoA

وی ادامه داد: همه ما به ماهیت پلید استکباری پی برده‌ایم و می‌دانیم که اهل منطق و صداقت نیست و تنها به واسطه قدرت نظامی و اقتصادی حرف‌های خلاف عقل بیان می‌کنند.

امام جمعه کرمان افزود: رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در مورد مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ حرف‌های بیهوده‌ای مطرح کردند که ایران باید تمام مسائل هسته‌ای خود را برچیند و حق انجام طرح‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ندارد.

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند که به این مذاکرات خوش‌بین نیستند و مشخص هم نیست که اگر این مذاکرات به نتیجه‌ برسد، طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب گفت: رهبری فرمودند‌ اقتصاد مقاومتی که در تمام شرایط بتوانیم در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم، مدیریت جهادی می‌طلبد و این امر شرایطی را نیاز دارد.

جعفری عنوان کرد: اگر مسئولان ما برنامه‌ریزی کنند و به امکانات داخل کشور توجه داشته باشند، می‌توان منویات رهبری را محقق کرد.

وی اظهار کرد: تمام مسئولان ما باید به فکر باشند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد عنایت و توجه خاص قرار دهند.

امام جمعه کرمان با اشاره به فرارسیدن سال جدید و تقارن با ایام فاطمیه اظهار کرد: در این ایام به مسئله تزکیه و حفظ حرمت ایام فاطمیه توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اساس زندگی فردی و اجتماعی ما تقوا است و در همه زمان‌ها و مکان‌ها مردم باید رعایت تقوا را داشته باشند به ویژه ایام خاصی مانند نوروز که با ایام فاطمه مقارن است.

 

منبع : فارس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی