یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

مسئولان وزارت امور خارجه و دستگاههای امنیتی در این اتفاق ناگوار مقصرند و ملت ایران…

به گزارش انارما،حجت‌الاسلام و المسلمین حسن منتظری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های نماز جمعه ادیروز با گرامی داشت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: عمده ترین کار حضرت زهرا(س) علاوه بر تکمیل نبوت ، حفظ امامت و دفاع همه جانبه از این موضوع بود لذا حضرت زهرا(س) الگوی انسان تربیت شده به طور کامل است.

امام جمعه شهربابک

نماینده ولی فقیه در شهرستان بهترین عمل عید نوروز را صله رحم دانست و گفت در ایام عید نوروز باید با صله رحم همه کینه ها و دشمنی ها را کنار گذاشت و پیوند محبت و دوستی را تحکیم کرد.

وی در ادامه گفت :سعی شود تفریحات و دید و بازدیدها سالم و بدور از هر گونه گناه و معصیت انجام شود.

حجت الاسلام منتظری سالگرد ارتحال حجت الاسلام حاج سید احمد خمینی را گرامی داشت و افزود یکی از ویژگی های بارز مرحوم حاج احمد آقا ، ولایت مداری بود که این ویژگی در دوران رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای کاملاً مشهود بود.

وی دیدار دزدکی خانم اشتون از فتنه گران را دهن کجی به نظام اسلامی و توهین به ملت ایران دانست و گفت: مسئولان وزارت امور خارجه و دستگاههای امنیتی در این اتفاق ناگوار مقصرند و ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد تا مهمانان نامبارک و نامیمون از اعتماد نظام جمهوری اسلامی ایران و از نجابت و کرامت ملت بزرگ ایران سوء استفاده کنند.

امام جمعه شهربابک از برگزار کنندگان رزمایش الی بیت المقدس تشکر نمود و گفت: حضور اقشار مختلف بسیجیان در این رزمایش بزرگ اعلان بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و هشداری به همه دشمنان و معاندان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بود.

ایشان با بیان اینکه شهرستان شهربابک در مسیر جاده ترانزیتی کشور قرار دارد گقت: هر سال صدها هزار نفر از مردم برای مسافرت های نوروزی خود از شمال به جنوب و بالعکس از این مسیر عبور می کنند. که مهمان نوازی و نجابت و بزرگواری مردم شهربابک زبانزد همه مسافران بوده و هست که انشاء الله امسال نیز مردم بزرگوار و شهید پرور این شهرستان آغوش پر محبت خود را برای مسافران نوروزی باز خواهند کرد.

منبع:بوتیا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی