یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

وی در پایان خاطر نشان کرد:هنگامیکه ما در مقابل دشمن بایستیم ،دشمن جرئت ذره ای تجاوز به حقوق ما را نخواهد داشت ،کما اینکه همگان دیدند که با ورود سردار سلیمانی به سوریه ،دشمن چگونه هواس خود را جمع کرد و دیگر صحبتی از حمله نظامی به سوریه به میان نیاورد

به گزارش انارما،هفدهمین یادواره سرداران و 120شهید و شهیدگمنام شهرستان انار با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان انار در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)برگزارشد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شهرستان اظهار داشت:این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سه شهید و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس‌ 120 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی در پایان گفت: شهدا انسان‌هایی بودند که از جان، مال، ناموس و فرزند خود گذشتند و آخرت را گرفتند و با خدا معامله کردند و به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را آموختند و با فداکاری‌های خود رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند.

در ادامه سردار سنایی راد معاون سیاسی و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ابتدای صحبت هایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس گفت:انقلاب اسلامی که امروزه بواسطه خون شهدا و برگرفته از فرهنگ عاشورایی  به دست آمده،همانگونه که میبینیم الهام بخش جنبش های استقلال طلبانه و انقلاب های علیه ظلم در جهان است،چرا که تاثیرات انقلاب اسلامی ایران را  در پیروزی جنگ های 33روزه،22روزه و 8روزه به وضوح مشاهده کردیم.

IMG_5147

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود:عنصری که مارا بر دشمن پیروز کرد همان غیرت عباسی بود که ایمان ما را در مقابل دشمن راسخ تر و بصیرت ما را دوچندان کرد،لکن اکنون دشمن سعی دارد با فشار آوردن بر مردم ،ملت را به سمت رابطه و مذاکره سوق دهد ،اما براستی این مذاکرات چیزی جز میدان دادن به دشمن برای مدیریت در فضای کشور است؟

معاون سیاسی سپاه پاسداران  با اشاره به اقدامات اخیر کاترین اشتون در داخل کشور ،تصریح کرد:مسئولین ما باید عبرت بگیرند  و از این حیله دشمن آگاه باشند،چرا که میدان دادن به دشمن نتیجه اش این میشود که خانم اشتون بر خلاف موازین مملکت با هرکس که میخواهد در داخل کشور دیدار میکند و مسئولین در مقابل این موضوع سکوت میکنند.

وی خاطرنشان کرد:ما از دیپلماسی نرمش قهرمانانه حمایت میکنیم اما مسئولین به ماهیت پلید دشمن توجه داشته باشند.

سردار سنایی راد  در ادامه با اشاره  به مسائل فرهنگی کشور گفت:روزنامه های زنجیره ای وابسته به دشمن بعد از اینکه قصاص،حکمی که خداوند در قرآن امر  فرموده است را حکمی غیر انسانی قلمداد کردند،اکنون، 8سال دولت قبل را دولتی نامشروع اعلام کرده اند. پس حکم تنفیذ و تایید ریاست جمهوری دولت نهم ودهم که توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت چه میشود؟باید مولفه های عزت و اقتدار را برای خود مرور کنیم و در مقابل دشمن با آگاهی کامل ظاهر شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:هنگامیکه ما در مقابل دشمن بایستیم ،دشمن جرئت ذره ای تجاوز به حقوق ما را نخواهد داشت ،حریف ما قدرت را ببیند تمکین میکند،اما چه توقعی داریم هنگامیکه در مقابل دشمن به صراحت میگوییم خزانه ما خالی است دشمن فشار را بیشتر نکند-خود را گول نزنیم ،چرا که اوایل مذاکرات گفتندامریکا 8میلیارد دلار کمک میکند اما بعد ها مشخص میشود تنها4/2میلیارد آن هم در 8 قسط قرار است که به ایران بپردازد.

در ادامه مراسم با نوای گرم  مداح اهلبیت کربلایی مجتبی رمضانی پایان یافت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی