یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

مغازه دار سعی در دفاع از خود دارد که مامور از گاز اشکاور استفاده میکند و مغازه دار را به شدت مصدوم میکند ،مامور یکی دیگر از مغازه داران را هم مورد ضرب و شتم قرار میدهد…

به گزارش انارما،صبح امروز   رئیس تعزیرات حکومتی رفسنجان بهمراه مدیر اجرایی و مامور اداره صنعت و معدن رفسنجان در حال بازرسی از مغازه های انار و کنترل قیمت ها بودند که در بازدید از یک مغازه فروش لبنیات، مغازه دار را بدلیل عوامل مختلف جریمه هنگفتی میکنند ،در همین حین مغازه دار با لحنی محترمانه از مامور دلیل جریمه را میپرسد که مامور جواب بسیار ناشایستی میدهد.

یکی دیگر از مغازه داران که در آنجا حضور داشته به مامور میگوید انار شهرستان شده چرا دیگر چنین اداره مستقلی ندارد تا ما به راحتی شکایت های خود را به آنجا ارجاع دهیم ،مامور در پاسخ  با لحن تحقیر آمیزی میگوید:چه کسی گفته انار شهرستان شده ما تابلوی شهرستان شدن انار را پایین می اوریم و بعد از این صحبت خود ، کاسب  را بی مهابا مورد ضرب و شتم قرار میدهد ،مغازه دار سعی در دفاع از خود دارد که مامور از گاز اشکاور استفاده میکند و مغازه دار را به شدت مصدوم میکند ،مامور  یکی دیگر از مغازه داران  را هم مورد ضرب و شتم قرار میدهد.

اکثر بازاریان انار بهمراه اعضای شورای شهر در اعتراض به این اقدام شرم آور و هتاکانه مامورین تعزیرات رفسنجان در مجمع امور صنفی شهرستان تجمع میکنند.

(انارما بدون ارئه هیچ گونه اظهار نظر و جانب داری در خصوص اینکه آیا واقعا مغازه داران تخلف کرده اند یا خیر! تنها ضرب و شتم کاسبان و توهین به مردم فهیم شهرستان انار را محکوم میکند)

 

8

IMG_5591

4 - Copy

7 9 3

IMG_5598

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی