یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

انارما بعد از 40دقیقه مطابق حرف مسئول بار دیگر با اداره تماس میگیرد و خواستار ارتباط با رئیس میشود که به یکباره مسئول میگوید رئیس امروز مرخصی است و تا بعد از تعطیلات عید نوروز هم ،زودتر نمی آید و تلفن را قطع میکند…

به گزارش انارما،ظهر دیروز بعد از اتفاقات روز یکشنبه و حوادثی که مامورین تعزیرات حکومتی رفسنجان بوجود اوردند برای پیگیری قصد داشتیم با  مسئولین امر در رفسنجان مصاحبه داشته باشیم  و  در خصوص این موضوع شفاف سازی کنیم  که بعد از چندین تماس مکرر از سوی انارما به هیچ وجه تلفن تعزیرات رفسنجان  پاسخ داده نشد.

 

امروز صبح هم تلاش ها برای برقراری ار تباط با رئیس تعزیرات حکومتی رفسنجان ادامه داشت تا اینکه بالاخره یکی از کارکنان اداره تعزیرات رفسنجان تلفن را جواب میدهد و بعد از اینکه انارما دلیل تماس را برای وی بیان کرده و خواستار صحبت با رئیس اداره میشود، مسئول میگوید رئیس فعلا نیست و تا 40 دقیقه دیگر می آید ،شما میتوانید  40دقیقه دیگر تماس بگیرید تا با رئیس تعزیرات حکومتی رفسنجان صحبت کنید.

انارما بعد از  40دقیقه مطابق حرف مسئول بار دیگر با اداره تماس میگیرد و خواستار ارتباط با رئیس میشود که به یکباره مسئول میگوید رئیس امروز مرخصی است و تا بعد از تعطیلات عید نوروز هم نمی آید و تلفن را قطع میکند.

حال جای سوال دارد که  رئیس چگونه از صبح امروز در محل کار حاضر بوده اما بعد از اینکه از تماس انارما با خبر میشود اعلام میکند که در مرخصی به سر میبرد.

علیرغم اینکه انارما همیشه سعی کرده است که از انتقاد های بی مورد و مغرضانه  به مسئولین اجتناب کند اما اینبار این مسئولین رفسنجانی بودند که بار دیگر از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کردند و حاضر به مصاحبه نشدند.

 

 

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی