یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

انارما پیشاپیش فرارسیدن نوروز 1393را تبریک میگوید و ضمن آرزوی توفیق برای شما تک تک مخاطبان امیدوار است که در سال جدید همواره با تلاش مضاعف و بهره گیری از پیشنهادات و انتقادات شما…

انارما:در این واپسین  لحظات سال1392 چه خوب است یک یاد را که از همه یاد ها ،یادماندنی تر است همیشه در یاد خود به یادگار نگهداریم وبا حضور بر سر مزار شهدا و علی الخصوص شهید گمنام تجدید بیعتی کنیم با آرمان ها و خواسته های آن عزیزان که در  چنین لحظاتی در زمان هشت سال دفاع مقدس، خانواده هاشان بر سر سفره هفت سین یا مقلب القلوب میخواندند تا بار دیگر فرزندانشان به  سلامت به آغوششان برگردد، اما به خواست  و اراده خداوند،این مردان خدایی تاب زندگانی بر زمین  را نیاوردند د و در راه دفاع از دین و میهن خود ،شجاعانه جان را بر کف نهادند و به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

اینک که در این زمانه  به فرموده مقام معظم رهبری  (زنده نگهداشتن یاد شهدا  کمتر ازشهادت  نیست) به یاد داشته باشیم که مبادا (عکس شهدا را ببینیم و عکس شهدا عمل کنیم).

انارما پیشاپیش فرارسیدن نوروز 1393را تبریک میگوید و ضمن آرزوی توفیق برای شما تک تک مخاطبان امیدوار است که در سال جدید همواره با تلاش مضاعف  و بهره گیری از پیشنهادات و انتقادات شماعزیزان، بعنوان رسانه ای شایسته اخبار شهرستان انار و ایران و جهان را به خوبی انعکاس خبری دهد.

مخاطبان عزیز همواره میتوانند هم در قسمت نظرات و دیدگاه های سایت و هم از طریق آدرس ایمیلanarma67@yahoo.com،دیدگاه ها،پیشنهادات و انتقادات خود از سایت انارما  و اخبار و عکس ها و سوژه های خبری شهرستان را با ما در میان بگذارند.

تصاویری از  شهدای شهرستان انار و قبور مطهرشان که در طول سال92 در مراسمات مختلف تهیه شد:

IMG_5317

IMG_5314

1 (2)

IMG_5297

IMG_5295

IMG_5294

114

115

IMG_4873

IMG_1447

6

5

4

IMG_0716 - Copy

IMG_0698

41

3

2

1

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی