یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

اگر به دو عکس اخر توجه کنید در زیر تابلویی که نوشته رفسنجان اسم بندرعباس هم بوده که اکنون نام بندر عباس از روی تابلو برداشته شده است

به گزارش انارما،امسال هم مانند هر سال  تعداد  زیادی از هموطنان برای سیاحت در مناطق جنوبی کشور  و رفتن به بندر عباس از انار عبور میکنند.اما نکته ای که در روز اول بسیار به چشم می آمد و تعدا زیادی از مسافران را گیج و سردرگم کرده بود نبود یک تابلو در ابتدای کمربندی که نشان دهد بندر عباس از کدام طرف میروند و این مشکل باعث شد تا مسافران بعضا مسیر رفته را ناچارا دنده عقب برگردند که این کار بسیار خطرناکی بود.

از مسئولین اداره راه و ترابری خواهش میشود در اسرع وقت این تابلوی ابتدای کمربندی را اصلاح کنند تا این موضوع منجر به اتفاقات ناگوار در این ایام نشود.

اگر به دو عکس اخر توجه کنید در زیر تابلویی که نوشته رفسنجان اسم بندرعباس هم بوده که  اکنون نام بندر عباس از روی تابلو برداشته شده است.

 

1

2

3

4

5

 

7

8

9

10

12

13

14

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی