یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

رسانه های آمریکایی و در پشت پرده مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به شدت سر درگم شده اند که علت…

به گزارش انارما،رسانه های غربی به تازگی اخباری را مبنی بر تلاش ایران برای ساخت یک ناو هواپیما بر که بسیار شبیه ناوهواپیمابر نیمیتز سی وی ان 68 آمریکا منتشر کرده اند. این ناو آمریکایی با سوخت هسته ای کار می کند و ستون فقرات نیروی دریایی آمریکا و بزرگترین کشتی جنگی در جهان است.

 وقتی کارگردان ایرانی مقامات امنیتی آمریکا را فیلم می کند +عکس

برخی مقامات در وزارت دفاع آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفتند: معتقدیم که ایرانی ها تلاش می کنند از این راه، کار تبلیغاتی بکنند و این امر عجیب است. نمی دانیم ایران از طریق ساخت این کشتی بدنبال چیست؟

این مسئولان با این حال تاکید کردند: این نمونه یک ناوهواپیمابر درحال کار نیست یا سیستم محرکه هسته ای ندارد. این کشتی اساسا یک شناور بزرگ است که به گونه ای تجهیز شده که شبیه ناوهواپیمابر باشد.

رسانه های آمریکایی و در پشت پرده مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به شدت سر درگم شده اند که علت این کار ایران در خلیج فارس چیست. اما واقعیت این است که نادر طالب زاده مستند ساز و فیلم ساز مشهور کشورمان در تدارک ساخت فیلم سینمایی جدیدی است  که این ناو  بخشی از دکور این فیلم است.
ساخت فیلم سینمایی فاخر «ایرباس» با موضوع سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به دست ناو آمریکایی با کارگردانی نادر طالب‌زاده و پکستون آغاز شده است.

عکس سمت راست تصاویر ماهواره ای جاسوسی آمریکایی ها از روند ساخت ماکت ناوهواپیما بر آمریکایی
تصویر سمت چپ ناو آمریکایی که گفته می شود ناو ماکت از آن الگو گرفته شده است

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی