شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

مهران مدیری در یک برنامه تلویزیونی از حضور دوباره خود در جعبه جادویی خبر داد.

به گزارش انارما،مهران مدیری در برنامه ویژه نوروزی شبکه سوم از حضور دوباره خود در جعبه جادویی خبر داد و خود را فرزند تلویزیون نامید.

مهران مدیری به تلویزیون باز می‌گردد!

بر پایه این گزارش،‌ وی در این برنامه تلویزیونی گفت که به‌زودی به تلویزیون بازمی‌گردد و مهمترین علت این تصمیم را نیاز مردم به شادی و شادمانی دانست.

وی گفت: در سال 93 به تلویزیون بر می‌گردم و این بازگشت سه دلیل دارد اول آنکه من فرزند تلویزیون هستم عمده زندگی من در تلویزیون گذشته است و نمی شود از تلویزیون رفت و برنگشت دوم دلیل من برای بازگشتم به تلویزیون این است که تلویزیون یک مخاطب هفتاد میلیونی دارد و در این سال ها که در شبکه نمایش خانگی کار می کردم برای از دست دادن این مخاطب آزرده خاطر بودم.

وی افزود:دلیل دیگر برای بازگشت به تلویزیون نیاز مردم به خنده احساس خوب است و من تنها کاری که می توانم به عنوان وظیفه انجام بدهم همین دادن احساس خوب و خنده به مردم است.

مدیری خاطرنشان کرد: همه ی مردم را دوست دارم و از رای مردم متشگرم و دست شان را می بوسم به دلیل همین عشق و خدمت به مردم بر می گردم.

مهران مدیری قرار است پس از چند سال دوری از تلویزیون، بار دیگر با تولید یک سریال 60قسمتی به تلویزیون برگردد.

سریال پیشنهادی مدیری، موضوعی اجتماعی دارد و این سریال احتمالاً در اواخر فروردین ماه یا اوائل اردیبهشت ماه،  کلید می‌خورد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی