یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه عیادت از بیماران بیمارستان شهید باهنر کرمان از ساختمان در حال احداث این بیمارستان نیز بازدید کرد…

به گزارش انارما،معاون اول رئیس جمهور در حاشیه عیادت از بیماران بیمارستان شهید باهنر کرمان از ساختمان در حال احداث این بیمارستان نیز بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این ساختمان حدود ۲۹ هزار مترمربع زیربنا دارد، اظهار کرد: کار احداث این ساختمان در سال ۱۳۸۸ آغاز شد، اما عملیات اصلی آن در سال ۹۱ شروع شد.

علی اکبرحقدوست با بیان اینکه اتمام این بنا که شامل ساختمان اصلی و کلینیک بیمارستان است به بیش از ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد، افزود: در حال حاضر سازه، دیوارچینی، لوله کشی فاضلاب و کانال‌های این ساختمان به اتمام رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه در بودجه سال ۹۳ برای این ساختمان تنها ۲٫۵ میلیارد تومان مصوب شده است، خاطرنشان کرد: با این شرایط حدود ۲۰ سال طول خواهد کشید تا این ساختمان به اتمام برسد.

 

3 4 6 7 9

منبع:بوتیا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی